"/""" Caro's Kaartjes: Alles is Liefde - Sealed with love kleine traktatie

Pagina's

31 januari 2017

Alles is Liefde - Sealed with love kleine traktatie

www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl

Gisteren liet ik al weten dat deze week in het teken staat van 
Alles is Liefde op mijn blog.

Voor de post van vandaag heb ik een paar kleine lieve traktaties gemaakt. Leuke weggevertjes aan iemand die je lief vindt. 

Ze zijn gemaakt met het sending love papier, wat ik super leuk vind! Ik ben gek op deze rood/wit combinatie, wat ook heel mooi te combineren is met de lichtere neutrale kleuren van Stampin' Up!, zoals Sahara Sand, Crumb Cake of het Kraft cardstock. De patroontjes van dit papier vind ik niet persé alleen voor Valentijn geschikt. Je zou ze later ook nog prima voor allerlei andere leuke creaties kunnen gebruiken. 

In deze ieniemini tasjes zit een klein hartjeschocolaatje, welke ik heb gekocht bij de Hema.

Misschien komen ze je bekend voor? Ik heb deze leukerdjes namelijk al eens eerder gemaakt. Maar toen in kerstvariant. Soms weet ik zelf niet meer wat ik allemaal gemaakt heb. Want toen ik op zoek was naar leuke projecten voor deze week kwam ik opeens mijn eigen video tegen. hihihi

Graag laat ik je nog eens zien hoe je deze leuke mini chocolade verpakking maakt. Verwacht geen hoogstaande video, want ik was toen net begonnen met het uitproberen om video's te maken. Iets wat ik nog steeds graag wat meer zou willen doen. Anyway, hier is de video waar ik het over heb:


In het filmpje zeg ik dat er wordt gerild op 1/4 inch. Ik was duidelijk nog niet helemaal beter daar, want dat moet 1.1/4 inch zijn.

Wat je nodig hebt voor dit project is een stukje design papier van 4x6 inch
Een snijmachine met rilfunctie of een scoreboard/rilbord
Een gaatjes tang 
Een stukje lint
Wat papier en stempels om e.e.a. mee te versieren.

De rillijnen van dit project horen op 2.5 en 3.5 inch
Kwartslag draaien en dan op 1.1/4 en 2.5/8 inch rillen.
Hoeken schuin wegknippen
En in elkaar vouwen, zoals ik laat zien in de video.

In de video gebruik ik kleine chocolaatjes die ik destijds bij de Action heb gekocht. 

Ze zijn echt heel leuk om te maken!
Ook leuk als attentie voor bijv. de juffen van de creche of leerkrachten op school.

Ik hoop dat dit je inspireert om deze leuke mini's ook eens te maken.

Op donderdag 9 februari a.s. hou ik een workshop bij mij thuis in dit thema. Ik zou het leuk vinden als je ook komt!

Liefde in een doosje workshop

Het loopt tegen het einde van januari en dat betekent dat Valentijnsdag 
binnenkort om de hoek komt kijken. 
Wil jij ook iemand verrassen die je lief vindt? 
Kom dan gezellig naar de Liefde in een doosje workshopavond 
bij mij thuis in Wateringen.

Deze workshop wordt gehouden op donderdag 9 februari 2017
van 20.00 - 22.30 uur in Wateringen bij mij thuis.
Kosten: €10,00 

Tijdens deze workshop kun je 3 hartstikke leuke projectjes maken in rood witte kleuren.

Onder andere een leuk doosje met chocolaatjes, ideaal om te geven aan iemand die je lief vindt. 
Voor dit project breng je je Envelope Punch Board mee! 
Heb je geen Envelope Punch Board geef dit dan even aan.

Verder maken we ook een leuke kaart en een speciaal verrassingsproject!!

We gaan er een liefdevolle avond van maken!

Kom jij ook? 

Opgeven kan tot en met 1 februari a.s. via carooskaartjes@hotmail.nl

Tot Stempels!

Photobucket


 Voor bovenstaande creatie heb ik de volgende Stampin' Up! producten gebruikt:


Stampin' Up! producten zijn te bestellen via Caro's Kaartjes
klik op onderstaand plaatje en shop online of
mail jouw bestelwensen naar carooskaartjes@hotmail.nl
De eerst volgende verzamelbestelling is op 3 februari a.s.

2 opmerkingen:

Jantine zei

Leuke cadeautjes, Caro!
Groetjes,
Jantine

Caro's Kaartjes zei

Dank je Jantine! Ze zijn ook enig om te maken

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: