"/""" Caro's Kaartjes: Hartjesregen

Pagina's

30 januari 2017

Hartjesregen


Binnenkort is het Valentijnsdag en staat deze week mijn blog in het teken van Alles is liefde. Leuke kleine weggevertjes aan mensen die je lief vindt, maar ook lieve kaartjes die je kunt sturen.

Zo was ik laatst bij Doe A Ding in Spijkenisse op visite en kwam ik een super leuk stempelsetje met van Marianne Design tegen, ontworpen door Karin Joan. Nu koop ik normaal niet zo snel iets wat niet Stampin' Up! is, omdat ik genoeg leuke spulletjes heb,  maar dit leuke setje kon ik echt niet laten liggen!

En het leuke is, dat het SUper combineert met mijn Stampin' Up! producten. Zo heb ik voor deze leuke kaartjes papier gebruikt uit het papierblokje Sending Love van Stampin' Up! Hierin zitten zulke leuke rood/witte papiertjes. Deze ga je van de week zeker nog een paar keer voorbij zien komen.


De kaartjes heb ik clean en simpel gehouden, want ik vond de tekst zo gaaf dat deze centraal moest staan op het kaartje. 

Van de week heb ik dit bovenste kaartje geupload op facebook in een groep en hierop kreeg ik zulke leuke reacties, dat ik heb besloten om nog 2 kaartjes te maken in deze serie. En ook bij deze kaartjes heb ik de tekst laten spreken...




Dit zijn toch lieve kaartjes om te versturen niet waar? Ik zou in ieder geval heel blij worden als zoiets bij mij op de mat viel.

Zoals gezegd, deze week staat in het teken van Alles is Liefde! 
Morgen komt er weer een leuk projectje voorbij op mijn blog in dit thema.
Kom je dan weer een kijkje nemen?

En a.s. zaterdag is er weer een Creatieve Harten (ons Stampin' Up! team) bloghop vol met inspiratie die je kunt volgen via mijn blog. Leuk, leuk, leuk! Wij hopen natuurlijk dat je dan ook even gezellig bij ons langs komt.

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: