"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Project Life Carried Away mini album

Pagina's

27 januari 2017

Stampin' Up!® Project Life Carried Away mini album

www.carooskaartjes.blogspot.com; carooskaartjes@hotmail.nl

Woensdagavond heb ik heerlijk een momentje voor mezelf ingepland en ben ik lekker aan de slag gegaan met de Project Life cards & labels stansen van Stampin' Up!® en het Carried Away designer series paper. Hiermee heb ik een mini album gemaakt. Erg leuk om te doen!

De bladzijden van het album zijn gemaakt met de grootste stans uit de Project Life stansen set. Deze heb ik aan 1 zijkant op 1,3 cm gerild (1/2 inch), zodat je de bladzijden makkelijker om kunt slaan.

Het Carried Away design papier, wat nu als gratis Stampin' Up!® product te verkrijgen is, maakt het boekje meteen gezellig. Natuurlijk hier en daar ook gecombineerd met een paar van die leuke luchtballonnen uit de Lift me Up bundle. Kun je al merken dat ik ze te leuk vindt?!

De nieuwste accessoire kitjes van Project Life by Stampin' Up!® zijn tegenwoordig voorzien van een super leuk mini stempelsetje. Deze heb ik gebruikt om het album wat verder aan te kleden.

Met de Mini Treatbag stans heb ik op 1 pagina een leuke pocket gemaakt om nog een extra gadget toe te voegen.

Anyway, ik kan alles wel opsommen, maar misschien vind je het leuk om zelf even te kijken hoe de binnenkant van dit album eruit ziet? Hiervan heb ik een kort filmpje gemaakt. Het was een beetje behelpen om met 1 hand te filmen en met de andere hand te bladeren, maar het is toch aardig gelukt.




Heb je die schattige papieren paperclips gezien, die ik heb gebruikt in dit album? Zijn ze niet enig?

Nu nog wat leuke fotootjes uitzoeken om in mijn albumpje te plakken, of nog beter, wat leuke fotootjes maken en nieuwe herinneringen vastleggen.

Fijn weekend en tot stempels!

Photobucket



Voor het maken van bovenstaand mini album heb ik 
de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:

Wil jij Stampin' Up!® producten bestellen? Dat kan! 
Stuur jouw bestelwensen naar carooskaartjes@hotmail.nl
Ik help je graag!

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: