"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! On Stage teamcadeautjes

Pagina's

5 november 2016

Stampin' Up! On Stage teamcadeautjes


Hoi hoi,

Gisteren ben ik afgereisd naar Amsterdam, want vandaag ben ik present bij On Stage. Dit is een jaarlijks terugkerend Stampin' Up! evenement, waar je als Stampin' Upper naar toe kunt gaan en demonstraties met de nieuwste producten te zien krijgt. Het is een informatieve dag vol gezelligheid. Het allerleukste hiervan vind ik het weerzien met collega's en vooral met mijn lieve teamgenootjes.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Voor deze speciale dag heb ik natuurlijk een aardigheidje gemaakt voor mijn teammaatjes.
Het leek me leuk om er een soort van " Oprah momentje" van te maken en daarom heb ik 1 van mijn favoriete producten uitgekozen. Deze keer heb ik een lekkere handcrème ingepakt, omdat we vaak droge handen krijgen van het werken met papier.

Nu vind ik het altijd leuk om de kleuren van de verpakking aan te houden, maar dat viel in dit geval niet mee met bruin en groen. Maar, we laten ons niet kennen door een paar moeilijk kleuren!

Dit is het resultaat geworden. Ik heb het e.e.a. gecombineerd met het prachtige Copper foil karton en het koperen embossing poeder. Het idee voor deze deksel heb ik een beetje ingepikt van mijn lieve Duitse collega Nadine Köller, oftewel de Stempelmami. Ik ben stiekem een beetje fan van haar!


En zo ging er een gezellig koffertje vol leuke cadeautjes mee naar Amsterdam.
Als jullie dit lezen is dit koffertje alweer leeg en kan ik deze ruimte gebruiken om nieuwe ideetjes mee terug te nemen!

Tot Stempels!

Caro

BewarenBewaren Voor deze verpakkingen heb ik de volgende Stampin' Up! producten gebruikt:
Wil je Stampin' Up! producten bestellen? Dat kan!
Stuur mij een mailtje met jouw bestelwensen via carooskaartjes@hotmail.nl
Ik help je graag!

1 opmerking:

Jantine zei

Gaaf, Caro! Dat is echt een leuk cadeautje!
Hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad bij OnStage!
Groetjes
Jantine

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: