"/""" Caro's Kaartjes: Holly Berry Happiness deel 2

Pagina's

4 november 2016

Holly Berry Happiness deel 2

www.carooskaartjes.blogspot.com

Hoi hoi,

Vandaag laat ik je graag nog 2 kaartjes zien, welke ik met de Holly Berry Happiness stempelset en bijpassende pons heb gemaakt. 
Op de eerste kaart heb ik de achtergrond geëmbosst met een embossing mal en op de 2e kaart wilde ik de achtergrond wat anders maken. Ik heb ervoor gekozen om 2 hulsttakken te stempelen en het verder rustig te laten. Door de gouden band met versiersels vond ik de kaart eigenlijk al druk genoeg.

De gouden band heb ik gemaakt van goud foil karton van Stampin' Up!. Dit heb ik geëmbosst met de Cable Knit embossing folder. Die is me toch een partijtje mooi! Je kunt met deze embossing mal natuurlijk hele achtergronden maken, maar ik heb er dit keer voor gekozen om er een randje van te gebruiken. En het is een sjiek randje geworden dacht ik zo. Het leuk is, dat je dit weer kunt versieren met de andere stempeltjes en bijpassende pons uit de Holly Berry Happiness bundle. En zo heb je het plaatje weer compleet.

Ja, ik ben erg enthousiast over deze bundle. Dit is zo'n bundle, die je eerst zelf eens moet uitproberen voordat je ziet hoeveel leuke dingen je er eigenlijk mee kunt. Je kunt er namelijk veel kanten mee op.

Mocht je zin hebben om deze leuke stempelset eens uit te proberen? 
Kom dan gezellig naar het kerstkaartenbuffen a.s. dinsdag! Er zijn nog een paar plekjes vrij.
Opgeven kan via carooskaartjes@hotmail.nl

KERSTKAARTENBUFFET


dinsdag 8 november 2016

van 20.00 uur - 22.00 uur

bij Caro thuis in Wateringen

€8,00 

Op dinsdagavond 8 november a.s. kun je bij mij thuis kerstkaarten komen maken.
Hiervoor heb ik een aantal voorbeelden gemaakt.
Je mag zelf uit een "buffet" van kaarten kiezen welke kaarten jij wilt maken.
Natuurlijk is het zeker toegestaan om er je eigen draai aan te geven. Graag zelfs!
Zo inspireren we elkaar weer.
Lijkt het je leuk om te komen? Geef je dan op via de mail; carooskaartjes@hotmail.nl

Het is in principe Open Huis stijl, maar ik vind het wel fijn om te weten dat je komt, zodat ik genoeg materiaal klaar kan leggen. Er is plek voor maximaal 8 deelnemers.

Vanaf 8 november tot half december kun je iedere dinsdagavond aansluiten voor een kerstkaarten workshop. Wil je liever een andere kaart maken dan een kerstkaart? Laat het met dan van te voren weten, zodat ik aan jouw wensen kan voldoen. 

Ik heb er zin in en hoop jou een keer te mogen begroeten op 1 van de kaartenbuffetten in de komende periode.

Ik wens je een fijn weekend!

Tot Stempels!

Caro


Dit zijn de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt voor bovenstaande kaartjes:


Mocht je Stampin' Up! producten willen bestellen, dan kun je me mailen via carooskaartjes@hotmail.nl

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: