"/""" Caro's Kaartjes: Holly Berry Happiness deel 1

Pagina's

3 november 2016

Holly Berry Happiness deel 1

Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes; www.carooskaartjes.blogspot.com


De afgelopen tijd heb ik lol gehad met de kerststempelset Holly Berry Happiness. Je kijkt makkelijk over deze leuke stempelset met bijpassende pons heen in de catalogus. Maar eigenlijk is hij heel erg leuk! Je kunt er leuke hulstblaadjes en besjes mee maken en strikjes, maar je kunt ook het 2 staps stempelen met deze stempelset. 

Vandaag laat ik je 2 voorbeeldjes zien die ik met deze stempelset heb gemaakt.
Het bovenste voorbeeld is geïnspireerd op een voorbeeld, dat ik op Pinterest voorbij heb zien komen. Ik weet helaas niet meer van wie. Natuurlijk heb ik er een beetje mijn eigen draai aangegeven.

Toen ik eenmaal met deze kaart bezig was, werd het idee voor kaart 2 al snel geboren.
Twee redelijk eenvoudige, maar als je het mij vraagt elegante kaartjes voor de kerst. 
En zoals wij thuis zeggen, ze zijn echt kersterig! 
Wat vind jij ervan?

Er zijn nog een paar plekken vrij voor het Kerstkaartenbuffet van 8 november a.s.
Kom jij ook gezellig jouw kerstkaartjes bij mij maken?


KERSTKAARTENBUFFET


dinsdag 8 november 2016

van 20.00 uur - 22.00 uur

bij Caro thuis in Wateringen

€8,00 

Op dinsdagavond 8 november a.s. kun je bij mij thuis kerstkaarten komen maken.
Hiervoor heb ik een aantal voorbeelden gemaakt.
Je mag zelf uit een "buffet" van kaarten kiezen welke kaarten jij wilt maken.
Natuurlijk is het zeker toegestaan om er je eigen draai aan te geven. Graag zelfs!
Zo inspireren we elkaar weer.
Lijkt het je leuk om te komen? Geef je dan op via de mail; carooskaartjes@hotmail.nl

Het is in principe Open Huis stijl, maar ik vind het wel fijn om te weten dat je komt, zodat ik genoeg materiaal klaar kan leggen. Er is plek voor maximaal 8 deelnemers.

Vanaf 8 november tot half december kun je iedere dinsdagavond aansluiten voor een kerstkaarten workshop. Wil je liever een andere kaart maken dan een kerstkaart? Laat het met dan van te voren weten, zodat ik aan jouw wensen kan voldoen. 

Ik heb er zin in en hoop jou een keer te mogen begroeten op 1 van de kaartenbuffetten in de komende periode.


Tot stempels!


Photobucket

De volgende Stampin' Up! producten heb ik gebruikt om bovenstaande kaartjes te maken.

Wil jij Stampin' Up! producten bestellen?
Stuur me gerust een mailtje; carooskaartjes@hotmail.nl
Ik help je graag!

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: