"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! wekelijkse aanbiedingen - deze week extra veel!

Pagina's

6 april 2016

Stampin' Up! wekelijkse aanbiedingen - deze week extra veel!


Hoi hoi,

En toen was het alweer woensdag. En zoals je misschien weet is woensdag Weekly Deals dag.
Dat wil zeggen, nog wel...
Stampin' Up! heeft besloten om de Weekly Deals te gaan stoppen. 
Vanaf 19 april a.s. zullen er geen nieuwe wekelijkse aanbiedingen worden aangeboden.

Maar Stampin' Up! zou Stampin' Up! niet zijn, als ze er geen afscheidsfeestje van zouden maken. Vandaag extra veel aanbiedingen!! Sla snel nog even je slag. 

Hieronder zie je een overzichtje van alle Stampin' Up! producten die nu met korting worden aangeboden. 

Deze aanbiedingen zijn slechts geldig tot en met 12 april a.s. 
Wacht dus niet te lang als je een leuke aanbieding ziet.

Klik op de foto om deze te vergroten

Klik op de foto om deze te vergroten

Klik op de foto om deze te vergroten

Zie je er iets tussen wat je graag wilt bestellen? Stuur me gerust een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl

Bij voldoende animo kan ik een verzamelbestelling plaatsen.
Bestellingen vanaf €60 worden GRATIS thuis bezorgd.

Project Life Paper Clips Thinlits Dies t.w.v. €30,00

Project Life Happy Times Photopolymer Stamp Set t.w.v. €18,00

Oh oh, het is me tot op heden nog nooit gebeurd, maar eens moest de eerste keer zijn. Bovenstaande stansen en stempelset heb ik per ongelijk dubbel aangeschaft! Oepsie!! 

Ik heb besloten om deze stempelset en stansen te verloten onder iedereen die in april bij Caro's Kaartjes een Stampin' Up! bestelling plaatst. Whahooo dat is toch te leuk?!

Stampin' Up! producten kun je bestellen door je bestelling door te mailen aan carooskaartjes@hotmail.nl
Ik help je graag!


Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: