"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Stempelset in de hoofdrol - Rose wonder bundle

Pagina's

6 april 2016

Stampin' Up! Stempelset in de hoofdrol - Rose wonder bundle


Hoi hoi,

Het was even wat stiller, want ik had wat tijd nodig om op adem te komen en ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor de Art Specially Beurs, waar je me op zondag 10 april a.s. kunt vinden voor een leuke make and take! Dus ben je op de beurs, kom dan gezellig even langs. 



Vandaag is het echter weer tijd voor de Stempelset in de hoofdrol en deze keer staat de Rose Wonder bundle in het zonnetje. Wat een gave bundle is dit. En hoewel ik de stempels prachtig vind, ben ik helemaal weg van de stansen die bij de stempelset passen. Vandaar dat ik me deze keer daarop heb gericht. Ook vrijdag zul je hier een creatie mee zien. 



Deze keer heb ik een speciale verjaardags pocket kaart gemaakt. De voorkant heb ik sober gehouden en met wat kleine details opgepimpt. En omdat de ontvangster erg van paars houdt heb ik gebruik gemaakt van de Stampin' Up! kleur Rich Razzleberry. Dit is 1 van mijn favoriete paarse Stampin' Up! kleuren. Gecombineerd met crumb cake (zacht bruine kleur) is dit een chique combinatie vind ik.



Aan de binnenkant van de kaart heb ik een pocket gemaakt, waarin ik een cadeaukaart kon stoppen. Natuurlijk mag hierbij een kaartje om een felicitatie op te schrijven niet ontbreken. Dus heb ik een soortgelijk iets als de voorkant gemaakt, zodat het 1 geheel wordt. 



Je ziet het niet heel goed, maar op de roos heb ik de wink of Stella gebruikt om er een feestelijk tintje aan te geven.

De teksten die ik op deze kaart heb gebruikt komen uit verschillende sets, namelijk de stempelset Suite Sayings en de Happy birthday komt uit de Tin of Cards stempelset. Deze set bestaat mooie teksten, die je voor diverse gelegenheden kunt gebruiken. 

Al de gebruikte Stampin' Up! materialen zijn in ieder geval tot en met 31 mei a.s. verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. 

Op 21 april a.s. verzamel ik weer bestellingen. Maar wil je eerder bestellen, dan kan dat natuurlijk ook altijd! Bestellingen van €60 of meer worden gratis thuis bezorgd.
Je kunt bestellen door jouw wensen door te geven via carooskaartjes@hotmail.nl 
Ik help je graag!

Tot Stempels!


Photobucket

1 opmerking:

Unknown zei

In het echt is ie nog mooier! ;-) xx

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: