"/""" Caro's Kaartjes: ©Stampin' Up! Stempelset in de hoofdrol - Rose Wonder Bundle

Pagina's

8 april 2016

©Stampin' Up! Stempelset in de hoofdrol - Rose Wonder Bundle




Hoi hoi,

Vandaag weer haak ik weer aan bij Hélène met een nieuwe creatie met de Stempelset in de Hoofdrol, de Rose Wonder Bundle! Wat is die roos stans toch gaaf!


Van de week kwam ik een prachtige creatie tegen bij mijn Duitse collega Claudia Maser.
Soms heb je van die dagen dat je even een no brainer nodig hebt. Dit was ook zo'n dag, dus ik besloot deze SUper mooie kaart na te maken. En ik had er zo'n lol in, dat ik meteen besloot dat dit een kaart wordt voor de Stempel en Stapel kaartje workshop van vrijdag 22 april a.s.


Mocht u interesse hebben om Stampin' Up! producten aan te schaffen, dan kunt u terecht bij Caro's Kaartjes. Ik help u graag! Mail gerust voor meer informatie naar carooskaartjes@hotmail.nl

STEMPEL EEN STAPEL KAARTEN

Op vrijdag 22 april a.s. kun je bij mij thuis een aantal kaartjes komen maken, zodat je altijd een kaartje op voorraad hebt. Het thema hierbij is voorjaar. We zullen kaarten maken voor diverse gelegenheden. Deze keer niet meer van dezelfde, maar allemaal verschillende kaartjes!! 

Van 20.00 - 22.30 uur kun jij je creatieve hart ophalen en gezellig aanschuiven. Er is nog plek!
Kom jij ook naar dit gezellige stempelfeestje in Wateringen? 
Het is bereikbaar via openbaar vervoer (vanaf station Rijswijk met tram 16 of tram 17).

De kosten bedragen €15 inclusief koffie/thee/lekkers en het materiaalpakket om de kaarten te kunnen maken. 

Lijkt het jou gezellig om te komen? Geef je dan op via carooskaartjes@hotmail.nl
Opgeven kan nog dit weekend!!

Kom om 10.30 uur gezellig nog eens langs, want dan is er een bonus blogpost met de Rose Wonder Bundle! Deze stansen zijn echt fantastisch. En niet alleen voor kaarten, maar zeker ook voor scrapbooking! Wat mij betreft een echte must-have.

Tot Stempels!


Photobucket

Alle gebruikte ©Stampin' Up! producten zijn te bestellen via Caro's Kaartjes.
Wilt u een bestelling doorgeven? Mailt u uw wensen dan naar: carooskaartjes@hotmail.nl
Ik help u graag!

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: