"/""" Caro's Kaartjes: ©Stampin' Up! Weekly Deals

Pagina's

9 maart 2016

©Stampin' Up! Weekly Deals


Hoi hoi,

Ze zijn er weer deze woensdag, de Weekly Deals, oftewel de wekelijkse aanbiedingen!
Iedere woensdag selecteert Stampin' Up! een aantal producten voor je uit, welke met 25% korting een week lang worden aangeboden. 


Mijn favoriete producten zijn deze week een super leuk papierblokje (Pretty Petals designer series paper stack) en het prachtige satijn lint. Maar ook met de sterrenset kun je heel erg leuk uit de voeten!

Zit er iets voor je tussen? Laat het mij dan even weten! Bij meerdere bestellingen kan ik een verzamel bestelling doen. Je kunt je bestelling doorgeven via carooskaartjes@hotmail.nl

Straks om 10.00 uur heb ik weer een nieuwe stempelset in de hoofdrol, met daarin een leuk notitiemapje. Kom je dan weer gezellig op mijn blog langs?

Tot Stempels!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: