"/""" Caro's Kaartjes: Global Design Project #025 Kleuren uitdaging

Pagina's

6 maart 2016

Global Design Project #025 Kleuren uitdaging


www.carooskaartjes.blogspot.com voor meer Stampin' Up! inspiratie en informatie; carooskaartjes@hotmail.nl

Goedemorgen!

Vandaag even een extra blogpost, omdat ik gisteren een beetje met de kleurenuitdaging van het Global Design Project aan het experimenteren ben geweest.
Uiteindelijk is dit het resultaat geworden en heb ik zelfs 2 dingen gemaakt.




Voor de vlinders was ik geinspireerd door een foto uit de jaarcatalogus van ©Stampin' Up!
Deze catalogus is ook een leuke bron voor inspiratie en zodoende niet alleen een catalogus, maar ook zeker een ideeenboek. Heb jij de catalogus nog niet in huis en zou je graag lekker al bladerend wat inspiratie opdoen met een kop thee of koffie? Stuur me dan een berichtje op carooskaartjes@hotmail.nl en ik stuur de catalogi tegen de verzendkosten naar je toe.


www.carooskaartjes.blogspot.com voor meer Stampin' Up! inspiratie en informatie; carooskaartjes@hotmail.nl

Als eerste heb ik een klein doosje gemaakt met het ©Stampin' Up! Gift Bag Punch Board.
Ik heb een A4 door de helft gesneden op 10,5 cm bij  25,4 cm. Daarna heb ik er met het Punch board een doosje van gemaakt. Je kunt {hier} zien hoe dat moet.

Voor de decoratie heb ik gebruik gemaakt van de Fluttering Textured Impressions embossing mal.
Deze mal maakt mooie vlinders in je papier. Op de kaart hieronder kun je dat beter zien.

Eigenlijk had ik bedacht dat ik alles recht zou plakken, maar het kwam dwars te liggen tijdens de voorbereidingen en dat vond ik wel een leuk en speels effect geven, zodat ik het zo heb gelaten.
De banner heb ik gemaakt met de banner pons. Hoe je langere banners kunt maken met de bannerpons kun je {hier} zien.

www.carooskaartjes.blogspot.com voor meer Stampin' Up! inspiratie en informatie; carooskaartjes@hotmail.nl


Ik had nog een kaartje nodig, dus ik heb er meteen ook een kaartvariant bij gemaakt. 
De vlinderembossing folder is zo mooi, dat ik het verder simpel heb gehouden.

De kleurtjes van deze kaart waren bepaald door de kleurenuitdaging van het Global Design Project.
Je kunt nog tot maandag 10.00 uur jouw project {hier} uploaden om ook mee te doen met deze uitdaging, dus mocht je je vandaag vervelen dan kun je, als je zin hebt, lekker aan de freubel!

Vandaag staat bij mij weer een Project Life pagina op het programma, want het is weer scrapzondag hier.

Ik wens jullie een hele fijne zondag!

Tot Stempels!


Photobucket

Nog even alle gebruikte materialen op een rijtje:

Fluttering Textured Impressions Embossing Folder 139304
Bold Butterfly Framelits Dies 138135Butterflies Thinlits Dies 137360
Banner Punch 133519
Metal Rimmed Pearls 138394And Many More Clear-Mount Stamp Set 134276Party Pants stampset - Sale A Bration
Silver Metallic Thread 
138402
1-1/4" Circle Punch 119861
Tree Builder Punch 138295

Mini Metallic Clothespins 133320

4 opmerkingen:

Diny zei

Wauw.....schitterend Caroline!
Groetjes Diny

Caro's Kaartjes zei

Dank je wel Diny! :)

Brian King zei

Such great projects! They are perfectly coordinated and sweet as can be. Thanks so much for playing along with this week's color challenge at the Global Design Project!

Stampin' Dolce zei

The flower on the clothes pin! The rhinestones holding the tread - you are the queen of fine details! (I am just catching up on all of the posts from the challenge last week). Thank-you for playing along with the Global Design Project!!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: