"/""" Caro's Kaartjes: Stempelset in de hoofdrol - Birthday blooms

Pagina's

9 maart 2016

Stempelset in de hoofdrol - Birthday blooms



Hoi hoi,

Het is weer tijd om aan te haken bij Hélène voor de stempelset in de hoofdrol! Deze week mochten we met een prachtige stempelset aan de gang, namelijk de Birthday Blooms. Deze stempelset is perfect voor mensen die graag inkleuren. Ik heb vandaag ervoor gekozen om dit met de waterpen te doen.


Caro's Kaartjes, www.carooskaartjes.blogspot.com, carooskaartjes@hotmail.nl


Voor de blogpost van vandaag heb ik een speciaal notitie mapje gemaakt van 1 vel A4 papier.
Dit heb ik door de helft gesneden en weer aan elkaar geplakt met design papier. Wanneer je dit na wilt maken let er dan op, dat je een klein beetje ruimte tussen de 2 witte vellen laat, zodat je het mapje makkelijk kunt vouwen.


Caro's Kaartjes, www.carooskaartjes.blogspot.com, carooskaartjes@hotmail.nl


Aan de binnenkant heb ik een pocket gemaakt en een hoekpocket. In de hoekpocket aan de rechterkant, heb ik 2 memo vellen aangekleed, zodat je snel een leuk briefje naar iemand kan schrijven. 


Caro's Kaartjes, www.carooskaartjes.blogspot.com, carooskaartjes@hotmail.nl


Ook in de linker pocket heb ik nog 2 kleine enkele kaartjes gemaakt, zodat je altijd een verjaardagskaartje bij de hand hebt.

Een snel en simpel project, maar door het kleuren ben je er toch nog wel even mee bezig.

Ik hoop dat ik je vandaag weer heb kunnen inspireren. Voor a.s. vrijdag ben ik ook al bezig met iets leuks, tenminste als het eruit komt zoals ik het in mijn hoofd heb zitten. Dat is nog maar de vraag.

Vanmiddag moet ik extra werken, dus ik ga hier snel opruimen en de boel aan kant maken.
Voor meer inspiratie met deze stempelset verwijs ik je graag nog even naar het blog van Hélène.
Ik wens jullie een hele fijne woensdag!

Tot Stempels!


Photobucket

Alle gebruikte materialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.
Stuur me gerust een mailtje; carooskaartjes@hotmail.nl

Birthday Bouquet Designer Series Paper 140557Birthday Blooms Clear-Mount Stamp Set  140658Pool Party 3/8" (1 Cm) Glitter Ribbon 140561Whisper White A4 Thick Cardstock 140490Aqua Painters 103954Pool Party Classic Stampin' Pad 126982Mossy Meadow Classic Stampin' Pad 133645
Basic Black Archival Stampin’ Pad 140931
Tear & Tape Adhesive 138995

3 opmerkingen:

Jantine zei

Leuk, Caro! Mooi cadeautje.
Groetjes
Jantine

Unknown zei

Mooi hoor, leuke kleurencombinatie!

Unknown zei

Mooi hoor, leuke kleurencombinatie!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: