"/""" Caro's Kaartjes: Stempelset in de Hoofdrol ontmoet Global Design Project #021- Bloomin' Love

Pagina's

3 februari 2016

Stempelset in de Hoofdrol ontmoet Global Design Project #021- Bloomin' Love




Hoi hoi!

Wat vliegt zo'n week voorbij zeg!  Het is alweer tijd voor een nieuwe aflevering van de Stempelset in de Hoofdrol. En wat voor een stempelset!! De Bloomin' Love stempelset, welke ook verkrijgbaar is als bundle samen met de Bloomin' Love stans. Op een bundle heb je altijd 15% korting ten opzichte van wanneer je beide producten los zou aanschaffen. Dat scheelt toch weer!



wwww.carooskaartjes.blogspot.com voor meer Stampin' Up! inspiratie en informatie


Hélène heeft jullie al super leuke kaartjes laten zien met deze stempelset, daarom wilde ik wat anders maken, zodat je kunt zien dat deze stempelset meer mogelijkheden heeft dan alleen kaartjes. Daarom heb ik er een aantal doosjes mee gemaakt. Allemaal in dezelfde maat, maar toch net even anders. 

Vlak voordat ik aan de slag ging voor dit project kwam ik online een leuk blog tegen met een uitdaging. 





Het Global Design Project blog heeft een leuke kleurenuitdaging, waaraan ik besloot mee te doen.
Hoewel Bermuda Bay en Melon Mambo 2 van mijn favoriete kleurtjes zijn, zat de uitdaging voor mij in Wisteria Wonder en de combinatie tussen deze kleurtjes. 



www.carooskaartjes.blogspot.com voor meer Stampin' Up! inspiratie en informatie



Het resulteerde uiteindelijk in dit schattige doosje, waarin je lekkere chocolaatjes cadeau kunt geven of misschien zelfs een klein cadeautje.

Het doosje is gemaakt met het Gift box punch board. Hiervoor heb ik een papier afgesneden op 10 x 10 inch en op het punchboard heb ik maat M aangehouden om rondom te scoren en te punchen. 
Daarna heb ik een stukje Bermuda Bay karton gesneden op 4.5 x 4.5 inch en dit heb ik gescoord tegen het kleine streepje dat net voor de 1 inch op het snijmachine staat. (je papier dus tegen het streepje aanleggen, zodat je het streepje nog ziet!).



www.carooskaartjes.blogspot.com voor meer Stampin' Up! inspiratie en informatie


Uiteindelijk had ik zoveel lol in het maken van deze doosjes, dat ik er meteen een aantal heb gemaakt in verschillende variaties, maar wel allemaal in de kleuren van de uitdaging van het Global Design Project. Zelf had ik van te voren niet kunnen bedenken dat de paarse versie nog weleens 1 van mijn favorieten zou kunnen worden. Welke is jouw favoriet?

Wil je nog meer inspiratie voor Bloomin' Love stempelset, ga dan even bij Hélène langs! Want zij heeft ook vandaag weer wat leuks voor je in petto met deze stempelset.

En wil je meer inspiratie voor de kleurtjes die ik heb gebruikt, hop dan even naar het Global Design Project blog, alwaar een aantal zeer getalenteerde Stampin' Up! collega's SUper leuke voorbeelden voor je hebben. En wie weet heb jij dan ook zin om gezellig mee te doen! Ik zeg doen!!

Morgen heb ik een extra Stempelset in de Hoofdrol blogpost met een bonuskaartje en natuurlijk is er vrijdag ook weer een leuk projectje. Kom je dan ook gezellig even buurten?


Tot Stempels!


Photobucket


Voor de bovengeshowde projecten heb ik de volgende Stampin' Up! producten gebruikt.
A.s. vrijdag verzamel ik weer bestellingen. Mocht er iets tussen staan dat op jouw verlanglijstje is beland en je dit mee wilt bestellen, laat het me dan even weten via carooskaartjes@hotmail.nl


Built for Free Using: My Stampin Blog

7 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Ha Caro, wat een gave doosjes. Mijn favoriete doosje is het Bermuda Bay gecombineerd met de Melon Mambo bloemetjes. Zo sprankelend... Helemaal leuk. Groetjes, Ankie

Caro's Kaartjes zei

Dank je wel voor je complimentje Ankie! Leuk om te horen dat jij weer een ander doosje als favoriet hebt. Zo leuk om te zien dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. :)

Anne-Marie zei

Snoezige doosjes!!

Caro's Kaartjes zei

Dank je Anne-Marie!

Stampin' Dolce zei

I love boxes and these ones with the printed bottom and color top make my heart sing! Thank-you for taking the Global Design Challenge!

Caro's Kaartjes zei

Thank you for leaving such a nice comment on my blog Krista! It was a party taking part of the Global Design Challenge! Looking forward to next week. :)

Jess zei

These are super cute Caroline! I love that you've used some of the 'other' stamps in this set. Thanks so much for joining in on the Global Design Project challenge this week!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: