"/""" Caro's Kaartjes: Stempelset in de hoofdrol - Going Global

Pagina's

10 februari 2016

Stempelset in de hoofdrol - Going Global




Hoi hoi,

Vandaag haak ik weer aan bij Hélène voor de Stempelset in de Hoofdrol. Wij hebben deze week weer ons best gedaan om wat leuks te maken ter inspiratie met de stempelset van deze week.


140748 Going Global Clear-Mount Stampset 


En de stempelset in de hoofdrol is deze week: Going Global. 
Ik vind 'm helemaal leuk! En had meteen ideetjes toen ik deze set voor het eerst zag.


voor meer inspiratie en informatie over Stampin' Up!: www.carooskaartjes.blogspot.com


Voor de blogpost van vandaag had ik mijn voorbeeld al klaar liggen, want een poosje geleden heb ik met deze stempelset een scraplayout gemaakt. Toen ik de set zag, wist ik dat ik 'm ging gebruiken om mee te scrappen en dat hij ook leuk is om Project Life kaartjes mee te maken.

Voor deze scraplayout heb ik een foto uitgezocht van Gio met zijn knuffelmuis. Deze knuffelmuis ging altijd overal mee naar toe. Deze foto is genomen in het Fort aan den Hoek van Holland, toen we met de klas van Roel mee op excursie waren een paar jaar geleden. Het is leuk om deze herinneringen  zo vast te leggen. Toevallig heb ik gisteren nog meer foto's uitgeprint van Gio en zijn muis, zodat ik er nog een bijpassende Project Life pagina bij kan maken.

Omdat ik geen kaartje heb gemaakt heb ik nog even gezocht naar een paar van mijn favoriete kaartcreaties met de Going Global stempelset. 


Kimberly van Diepen - USA

De allereerste kaart die mij aansprak met deze set is gemaakt door de übergetalenteerde Kimberly van Diepen. De kleurtjes, de opbouw van de kaart en de details spraken mij erg aan. Hij is gewoon helemaal af.


Bibi Cameron - UK

De tweede kaart met de wow factor is er één van Bibi Cameron. Zij heeft er een spinkaart van gemaakt. Wil je deze eens namaken? Dan kun je er {hier} klikken om de video van Bibi te bekijken.


Brian King - USA

Kennelijk hou ik erg van het frisse blauw in combinatie van deze set, want deze kaart van Brian King sprong er voor mij ook uit. Het kleine rode hartje geeft net dat leuke accentje.


Cheryll Miller - Australie

En als laatste heb ik een clean and simple kaartje uitgekozen gemaakt door Cheryll Miller. Dit vind ik zelf vaak wat lastiger om te maken, maar ik hou wel van deze stijl.  Doordat er meer kleuren zij gebruikt om de wereldbol te stempelen en de love banner wordt het toch een speciaal kaartje.

Ik hoop dat je het leuk vond om te zien wat je met deze set kan doen op het gebied van scrapbooking en dat je de extra  inspiratie kunt waarderen.

Morgen heb ik een extraatje voor je op mijn blog. Kom je dan weer gezellig langs?

Tot Stempels!


Photobucket



Een overzichtje van de producten die ik heb gebruikt voor de scraplayout:

-  Deze Stampin' Up!© producten zijn via mij verkrijgbaar; carooskaartjes@hotmail.nl -


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: