"/""" Caro's Kaartjes: Going Global schilderijtje

Pagina's

11 februari 2016

Going Global schilderijtje

Hoi hoi,

Zoals gisteren beloofd vandaag weer een extra boogbericht over de Stempelset in de hoofdrol.

GOING GLOBAL


 Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via carooskaartjes@hotmail.nl / www.carooskaartjes.blogspot.nl 

Vandaag laat ik jullie graag een schilderijtje zien, dat ik heb nagemaakt uit de Stampin' Succes, een magazine voor Stampin' Up!© demonstratice. Dit tijdschrift krijgen wij iedere 2 maanden thuisgestuurd met hierin informatie, maar ook inspiratie. Ik vond dit schilderijtje zo leuk, dat ik het meteen heb nagemaakt. En toen ik het aan het maken was vond ik het nog leuker dan ik had gezien op de foto.


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via carooskaartjes@hotmail.nl / www.carooskaartjes.blogspot.nl


Er zitten in dit schilderijtje leuke kleine details verstopt, zoals dit vellum hart, wat mij heeft geïnspireerd voor de creatie die ik morgen laat zien.


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via carooskaartjes@hotmail.nl / www.carooskaartjes.blogspot.nl


Ook de geembosste wereldkaart op de achtergrond is zo'n leuk detail. Wie had gedacht dat je deze set zo leuk met vlinders kan combineren? Nou ik niet! Je moet er maar opkomen...

Al met al staat dit schilderijtje alweer een poosje bij ons thuis te pronken en ik ben er hartstikke blij mee. Ik hoop dat jij 'm ook leuk vindt.


Morgen alweer de laatste blogpost met de Going Global stempelset. Wat gaat dat toch snel!!

Tot Stempels!


Photobucket



Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Anne-Marie zei

Enig schilderijtje! Snap alleen de 'gemeenste' achtergrond niet :)

Caro's Kaartjes zei

Thanks Anne-Marie. Enne...hahaha die autocorrectie heeft van geembosste gemeenste gemaakt. Dank voor het signaleren. Heb het meteen maar ff veranderd ;-)

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: