"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Eindejaarsuitverkoop - alle koopjes op een rijtje - OP=OP!

Pagina's

10 december 2015

Stampin' Up! Eindejaarsuitverkoop - alle koopjes op een rijtje - OP=OP!

YES! het is Stampin' Up! uitverkoop! 
Grijp jouw koopjes voordat ze zijn uitverkocht of nog bestel voor a.s. vrijdag mee met de verzamelbestelling en ontvang jouw Stampin' Up! bestelling nog voor kerstmis!





Vergeet niet wanneer je via de webwinkel bestelt om de hostess code W4UZDBKZ te gebruiken (bij bestellingen van minder dan €200), zodat ik je begin volgende maand een leuke Stampin' Up! attentie kan sturen als bedankje. Wanneer je een bestelling plaatst van meer dan €200,00 of meer plaatst vergeet dan niet om je hostess rewards in te vullen (gratis product uitzoeken!)


Mijn advies is om de stempelset Winterwonderland in je bestelmandje te laten vallen. 
Dit is een mooie veelzijdige set waar ik nog steeds veel plezier mee heb. Hier zie je een creatie gemaakt met deze Stempelset. Dit was de make and take die ik op de KreaDoe heb gedaan met diverse enthousiaste mensen.

Klik simpelweg op de plaatjes hier beneden om direct naar de online winkel doorgeschakeld te worden, alwaar je 24/7 kunt bestellen! (betaling met creditcard).
Heb je geen creditcard? Stuur me dan een mailtje en ik bestel het voor je! Betalingen kunnen worden overgemaakt via internetbankieren of overschrijving (dit laatste duurt wel langer).


Veel plezier met shoppen!


Built for Free Using: My Stampin Blog
Built for Free Using: My Stampin Blog





Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: