"/""" Caro's Kaartjes: Eindejaar uitverkoop! - Mis het niet, want OP=OP!

Pagina's

10 december 2015

Eindejaar uitverkoop! - Mis het niet, want OP=OP!



Whoop whoop de eindejaars uitverkoop is begonnen. Wees er snel bij, want OP=OP! 

Vrijdag a.s. verzamel ik weer bestellingen. 

Wil je eerder bestellen dan kun je in mijn webshop terecht (alleen creditcard), maar gebruik dan even de volgende hostesscode: W4UZDBKZ, zodat de credits niet verloren gaan. Wanneer je deze keer via de webshop bestelt met de code stuur ik je begin volgende maand een leuke Stampin' verrassing. 

Wil je liever niet via de webshop bestellen stuur me dan een mailtje; carooskaartjes@hotmail.nl dan regel ik het voor je. 

Bestellingen van €60 euro of meer hebben GRATIS verzending. 
Iedereen die voor min. 30 euro bestelt komt op een vakjesbord te staan en zaterdag zal ik hieruit een winnaar trekken. 

De winnaar wint een Flurry of Wishes bundle (licht gebruikt). 

Mailtjes worden vanavond na 19.00 uur beantwoord, want ik ben eerst even aan het werk vandaag.

Tot Stempels!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: