"/""" Caro's Kaartjes: An awesomely artistic open heart - condoleance kaartjes

Pagina's

11 december 2015

An awesomely artistic open heart - condoleance kaartjes

Handgemaakte condoleance kaart door Caro - Caro's Kaartjes

Soms zijn er van die momentjes om weer even stil te staan bij wat nu echt belangrijk is. 
Zo'n moment had ik laatst weer even. 
Het zet je weer even met beide benen op de grond en laat je zien hoe relatief alles eigenlijk is. 
Dan realiseer je je maar weer eens hoe belangrijk het is, om te doen wat je leuk vindt en om van het leven te genieten.

Daarom heb ik deze keer extra mijn best gedaan om voor deze verdrietige aangelegenheid mooie kaartjes te maken. 
Ik heb 2 verschillende gemaakt. Eentje met de stempelset An Open Heart (zie boven)  en eentje met de stempelset Awesomely Artistic (zie onder).  
Beide sets zijn prachtig en zeer geschrikt voor frisse kaartjes, maar ook zeker voor een meer vintage look!

Voor de bovenste kaart met het vogeltjes ben ik lekker aan het kleuren geweest met mijn markers. 
Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van een voorbeeld dat ik op Pinterest had gespot van Julie Gearinger. Op haar blog legt zij uit hoe zij gekleurd heeft en dat wilde ik ook weleens proberen. 
Klik {hier} om even een kijkje te nemen naar haar voorbeeld.

Ondanks dat ik het naar aanleiding van haar voorbeeld heb gemaakt is het toch net een iets ander kaartje geworden.


Voor de onderste kaart wilde ik graag een wat sneller resultaat, dus heb ik het wat eenvoudiger gehouden en collagestijl gestempeld. Door een klein kleuraccentje aan te brengen heb ik wat hoop willen toebrengen aan de kaart en hierdoor worden de bruine kleuren net even iets levendiger.

Ik wilde graag een Nederlandse tekst op mijn kaart in een mooi formaatje dat in verhouding was met de rest. 
Deze tekststempel vond ik bij het Stempelatelier.

Hieronder zie je een overzichtje van de materialen die ik voor deze creaties heb gebruikt.
Zie je iets dat je graag wilt aanschaffen? Stuur me dan gerust een mailtje; carooskaartjes@hotmail.nl of klik op 1 van de onderstaande plaatjes om direct naar de webwinkel te gaan. Wanneer je in de webwinkel voor minder dan €200 shopt vergeet dan niet om de hostesscode toe te voegen, want dan kan ik je begin volgende maand een leuk bedankje sturen. De hostesscode van deze keer is: W4UZDBKZ. Lukt het je niet om te bestellen via de webshop kun je mij ook mailen en dan bestel ik het voor je! 

Vanavond gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit. Wil je mee bestellen, dan kan dat! Stuur je bestelling dan voor 19.00 uur naar bovenstaand mailadres. En vergeet ook niet om de Year to End sale te checken, want er staan leuke aanbiedingen in! OP=OP!! In mijn vorige blogpost zie je een overzicht van de producten die in de aanbieding zijn. Klik {hier} om meteen naar deze post door te gaan.


Built for Free Using: My Stampin Blog



Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: