"/""" Caro's Kaartjes: Teamavond met diorama box make and take

Pagina's

24 oktober 2015

Teamavond met diorama box make and take

Stampin' Up! producten kun je bestellen via Caro's Kaartjes, www.carooskaartjes.blogspot.nl, mail voor meer info naar carooskaartjes@hotmail.nl


Afgelopen woensdag was ik samen met Bas en Gio naar Ikea geweest en hebben we een mooie grote tafel gekocht met daarbij fijne stoelen, waar ik al heel lang mijn oog op had laten vallen. De tafel had ik speciaal uitgezocht, omdat deze ideaal is om mijn workshops aan te geven.




En hoe kun je beter je nieuwe workshoptafel inwijden dan door je teamgenootjes uit te nodigen voor een testcase? En dat moest natuurlijk wel meteen, dus donderdagavond was het zover en kwamen er een aantal teamgenootjes langs voor een gezellige creatieve avond.




Op tafel lag het make and take pakketje al op de dames te wachten en ook was er genoeg lekkers om de avond door te komen.



Stampin' Up! producten kun je bestellen via Caro's Kaartjes, www.carooskaartjes.blogspot.nl, mail voor meer info naar carooskaartjes@hotmail.nl


Voor iedereen lag er ook een klein cadeautje klaar, wat ik met het giftbox punch board heb gemaakt. Wat een SUper ding is dat om heel snel een extra leuke cadeauverpakking te maken. Zo wil je toch nooit meer een simpel papiertje om je cadeautje? Het is ook nog eens mileubewust, want je kunt deze doosjes recyclen door ze opnieuw te gebruiken. In dit cadeautje zat een klein grapje, wat meteen voor het nodige gegrinnik zorgde.



Stampin' Up! producten kun je bestellen via Caro's Kaartjes, www.carooskaartjes.blogspot.nl, mail voor meer info naar carooskaartjes@hotmail.nl


Er waren deze avond een aantal make and takes voorbereid. Waarvoor dank aan Gonne, Mieke en Lotte! Zij hadden erg hun best gedaan om leuke projecten voor ons voor te bereiden.

Uiteraard had ik er zelf ook één verzorgd.
Mijn make and take heb ik op het laatste moment nog gewijzigd, omdat ik een heel leuk filmpje tegen kwam van mijn Amerikaanse collega Dawn, die een dioramabox maakte. Het filmpje van Dawn kun je {hier} vinden. Dit vond ik een SUper leuk idee en besloot hier een eigen variant op te maken.




Ik had een mooi bord gemaakt met alle maten en wat instructies erop.
Je hebt 2 stukken kaartkarton nodig van 3 x 8,5 inch, waarvan 1 in ieder geval wit moet zijn, want dat wordt je achterkant. De voorkant kan gekleurd karton zijn of stevig design papier.
Deze stukken kaartkarton ril je op 2 inch aan beide uiteinden.

Dan heb je ook nog een stuk kaartkarton nodig voor het midden van 3 x 6,5 inch.
Dit stuk ril je aan beide uiteinden op 1 inch.

Uit het middenstuk en de buitenkant stans je in het midden een ovaal uit met een ovaalstand (dit kan natuurlijk ook een andere vorm zijn).

Bestempel de binnenkant naar eigen smaak.

Dan kunnen we het e.e.a. in elkaar zetten.
Vouw de zijflappen van de achterkant naar voren.
Vouw de zijflappen van het midden stuk naar achteren en lijm deze tegen de zijflappen v.d. achterwand precies op de vouwlijn
Vouw van de voorkant de zijflappen weer naar achteren en lijm deze over het geheel heen.
En klaar is je kijkdoos!

Hier zijn nog wat fotootjes waarbij de ladies druk aan de slag zijn:





Erna en Hélène waren ook op visite. Zij waren donderdag een dagje bij mij op visite en zijn gezellig blijven eten om zo nog lekker mee te kunnen freubelen op de teamavond. SUper gezellig!








Ja, we hadden weer erg veel dozenlol deze avond! Er werd weer lekker gelachen.




Lotte en Maaike brachten ook nog een verrassing mee! Wat een bofbips ben ik zeg!
En tot slot wil ik Nina ook nog graag bedanken, want zij heeft voor ons overheerlijke taart gebakken.

Al met al was het weer een geslaagde avond en is de workshoptafel ingewijd en goedgekeurd.

Tot Stempels!


Photobucket

1 opmerking:

Caroline zei

een heel leuke kaart, zal ik ook eens uitproberen als ik de tijd vind
Liefs Caroline

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: