"/""" Caro's Kaartjes: WOW! She believed she could...so she did

Pagina's

8 augustus 2014

WOW! She believed she could...so she did

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels weer terug van vakantie, maar nog helemaal in de vakantiemodus.
Volgende week ga ik weer langzaam opstarten met Stampin' Up-pen!
Hopelijk hebben jullie toch genoten van de kaartjes die ik voorgeprogrammeerd had tijdens mijn afwezigheid.

Vlak voordat ik op vakantie ging zijn nog 2 van mijn teammaatjes gepromoveerd. Whahooo!
Angélique en Nina, nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie prachtige prestatie.
Daar hoort natuurlijk ook een aardigheidje bij.

Zoals je wellicht al eerder hebt gezien krijgen mijn downlines allemaal een sleutelhanger waar Pandorastyle kralen aan verzameld kunnen worden. Bij iedere promotie stuur ik een nieuwe kraal naar degene die is gepromoveerd.
Dit probeer ik natuurlijk wel een beetje leuk te verpakken, maar met die kralen valt het soms niet helemaal mee.
Toen ik dat filmpje zag dacht ik PIKINSKI dat idee, want ik had een lichtelijk tijdgebrek.
En dan is het zooo fijn als je een goed idee van een collega kunt gebruiken.
Dus een dikke DANK JE WEL DAWN is wel op zijn plaats.



Hopelijk zijn deze kaartjes goed aangekomen bij de dames.
Wil jij ook zo'n leuke sliderkaart maken, volg dan de instructies van Dawn in {dit} filmpje.

Wil je liever persoonlijke uitleg? Dat kan ook! Neem dan gerust contact met me op om een afspraak te maken. Wellicht vind je het leuk om zoiets eens met je vriendinnen samen te maken tijdens een workshop bij jou thuis? Ook dat kan! Mail me gerust: carooskaartjes@hotmail.nl

Zo, en dan begint nu het weekend! Veel plezier allemaal!!

Tot Stempels!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: