"/""" Caro's Kaartjes: Cadeaukaart voor Britt met de Heart border pons

Pagina's

9 augustus 2014

Cadeaukaart voor Britt met de Heart border pons



Vandaag is mijn leuke buurmeisje Britt jarig!

En dat moet natuurlijk gevierd worden. Ze wilde van ons graag een cadeaubon, zodat ze zelf iets uit kan zoeken bij de speelgoedwinkel.
Maar ze wilde het dan wel mooi verpakt in een knutsel. 
Gelukkig is ze pas 3x wezen vragen of ik al een mooi kaartje voor haar heb gemaakt de afgelopen week. Wat een heerlijk moppie is het toch!
En dan kun je toch niet anders dan een leuke verpakking maken voor de zo gewenste cadeaubon?!

Deze is gemaakt met de heart border pons. Wat een super gave pons is dat.
Je ponst een rand van hartjes en je houdt ook nog geponste hartjes over waar je allerlei leuks mee kunt doen.
In dit geval heb ik ze op de envelop geplakt en met wat overbleef heb ik nog een leuke shaker voor bovenop gemaakt. 
Hiervoor heb ik ook de nieuwe sweetheartpons gebruikt.
Zo zie je maar weer dat hartjes echt niet alleen voor Valentijn hoeven zijn.

Je zullen begrijpen dat ik dit alles voor deze dame in heerlijk roze met een touch van glitter heb gemaakt. Nou Britt, we komen er zo aan en ik hoop dat ie door de keuring komt. Van harte!!

Iedereen een fijn weekend gewenst en Tot Stempels!


Photobucket

2 opmerkingen:

Henriët zei

Volgens mij is dit precies waar je kleine meisjes blij mee maakt! Super leuk gedaan!
Groetjes van Henriët

Miranda V zei

Leuke envelop, en wat heb je alle hartjes netjes opgeplakt! Hier gaat ze zeker heel blij mee zin!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: