"/""" Caro's Kaartjes: So this happened...

Pagina's

14 juni 2014

So this happened...

Vandaag is er een regionale bijeenkomst van Stampin' Up! in Houten.
Dit betekent dat er zo'n 160 demonstratrices uit heel het land bij elkaar zullen zijn om leuke ideeën uit te wisselen en nieuwe informatie te krijgen over de nieuwe producten van Stampin' Up!
En natuurlijk vooral ook veel LOL met elkaar zullen hebben!!

Wanneer dit bericht in de lucht gaat op mijn blog ben ik een presentatie aan het geven voor al deze mensen!
Brrrrr....doodeng! Zie je me al zitten op een podium met een microfoontje op enzo?
Maar gelukkig hoef ik niet alleen op het podium en heb ik een partner in crime.
Zij zal echter een project met andere producten presenteren.
Dit is het project wat ik ga showen.
Ben benieuwd hoe het gaat en of het goed ontvangen zal worden.
Terwijl ik dit zit te typen gieren de zenuwen al door mijn keel, dat kun je je misschien wel voorstellen!


*** Today there's a Regional for the Dutch demonstrators in Houten.
This means about 160 demonstrators from all over the country will come together to exchange ideas and to gather new information about the brand new Stampin' Up! products.
And ofcourse we are there to have FUN!!

When this blogpost airs I am doing a presentation for all these people!
Brrrr.....I am so scared! Can you see me sitting there in front of all these people with a mic. on?
Lucky for me I am not alone on the stage, because I have a partner in crime.
She will show a project with different products.
This is the project I am showing.
I am so curious if people are going to like it.
While I am typing this blogpost nerves go down my whole body. Can you imagine?!


Het is een tagboekje gemaakt met de FILE TAB FRAMELITS!
Met deze framelits kun je heel snel echt hele gave dingen maken.
Het boekje is geheel aangekleed met de gloednieuwe stempelset WHAT's UP!
Deze staat op pg. 35 van de nieuwe jaarcatalogus en is per 1 juli a.s. verkrijgbaar.
Een heuse sneakpeak is dit dus!

*** It's a tagbooklet made with the FILE TAB FRAMELITS!
With these framelits you can make fun stuff in no time.
The booklet is dressed up with the brand new stampset WHAT's UP!
This is on pg. 35 of the new catalogue and is available as off Juli 1st.
A real sneakpeak!


In de binnenkant zitten 4 tabs in pockets. Op deze tabs kun je je foto's plakken of je kunt ze versieren met wat het ook is dat je dierbaar is. Zo heb je een leuk klein boekje met je favoriete personen of herinneringen erin, wat je heel gemakkelijk overal mee naartoe kunt nemen, want het past zo in je tas!

Het tekstje op de tabjes aan de zijkant heb ik gemaakt met de nieuwe ROTARY STEMPEL. Wat een gaaf ding is dat! Hiermee kun je zelf je eigen tekstjes samenstellen. 

Zowel de FILE TAB FRAMELITS, de ROTARY STAMP als de stempelset WHAT'S UP!  zijn nieuwe Stampin' Up! producten en per 1 juli a.s. ook voor jullie verkrijgbaar zijn. Gaaf he?!

Nou ik hoop maar dat ik jullie van de week kan laten weten dat het allemaal goed is gegaan.
Deze uitdaging en een gecrashte computer heeft ervoor gezorgd dat ik mijn verhalen over de cruise niet kon afmaken. Ik hoop dit van de week weer verder op te pakken als jullie het nog leuk vinden tenminste. 

*** The inside stores 4 tabs in pockets. On these tabs you can stick some nice photo's or you could decorate them with something that's dear to you. You will have a nice little booklet with your favorite persons or memories to take with you wherever you go, because it will fit right in your purse!

The FILE TAB FRAMELITS, the ROTARY STAMP, as well as the stampset WHAT'S UP! are new Stampin' Up! products and are available as off Juli 1st. Isn't that cool?!

Well I hope to be able to let you know all went really well later this week.
This challenge and a crashed computer were the reason why I couldn't finish my stories about the cruise. I hope to be able to pick this up again later this week too, if you are still interested.

Tot Stempels!

*** Till Stampin'!


Photobucket

11 opmerkingen:

Miranda V zei

Dit wordt vast en zeker een heel geslaagde dag. Het klinkt in ieder geval heel leuk. En wat spannend dat je gaat presenteren! Maar ik weet zeker dat je het goed zal doen en wat ik helemaal zeker weet, is dat je gemaakte creatie goed zal worden ontvangen. Wat een geweldig leuk tagboekje en wat heb je hem leuk versierd met alle nieuwe producten. Heel gaaf en zeker inspirerend voor alle SU liefhebbers! Balen van je gecrashte computer... maar ik hoop dat je nog tijd en zin hebt om je cruise-story af te maken. Ik vond het erg leuk om te lezen en te zien wat je allemaal meegemaakt hebt!

Yvonne zei

Ik weet hoe je je gevoeld moet hebben op dat podium ;). Maar het ging goed, hoor! En een erg leuk project. Groetjes, Yvonne

Annemiek zei

Het ziet er SUpergaaf uit Caro en ik weet 200% zeker dat iedereen dat ook vind. Jet bent een SU-topper! xxx

Anne-Marie zei

Het ging supergoed met jullie allebei! En enige projecten hebben jullie gemaakt, deze hier is in het echie nog veel leuker!!
xx

Ingrid Reyners zei

Heel mooi gemaakt, en super zoals het in elkaar zit. Ik kan niet wachten tot de nieuwe catalogus in gaat! Hopelijk is het allemaal mee gevallen ,en heeft iedereen weer wat opgestoken van je presentatie. Groetjes, Ingrid.

Cornelie zei

Je tag boekje vind ik super gaaf!!

nanny31 zei

Jolie création.

Amber Reynolds zei

Hello! I absolutely LOVE your project! Would you be willing to email me the directions or a link to the directions if you have already posted them? If so, my email is amber.reynolds2010@gmail.com. Thank you :)

kReN zei

I would also LOVE to know the dimensions for cutting/assembling this card. Or do you have them posted somewhere? I am on a translation so I am not sure. Oh, please, please, share!

kren.kurts@gmail.com

Jewel zei

I too would love to have the directions on how to make this adorable mini book - did you start with a 12x12 sheet of paper - please email me directions at jaynjewel@aol.com

Liebes Papier... zei

This is so lovely! Would you like to share the dimensions with us?
Pleas email to Tanja.Maisch(at)t-online.de
Thank you so much in advance
Tanja

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: