"/""" Caro's Kaartjes: Landelijke Stampin' Up! dag voor demonstratrices

Pagina's

15 juni 2014

Landelijke Stampin' Up! dag voor demonstratrices

Foto credits voor Stampin' Up!
Gisteren had ik jullie al laten weten dat er een speciale Stampin' Up! dag was voor demonstratrices uit het hele land in het Van der Valk Hotel in Houten.
Tijdens deze dag werden er diverse presentaties gehouden. 

Zo was er een presentatie over de opbouw van de nieuwe catalogus en de aanvulling van de nieuwe productlijnen, zoals de Blendabilities en Project Life gepresenteerd door Charlotte Harding. Charlotte is bij Stampin' Up! verantwoordelijk voor demonstrator product training.
Collega Simone Thurnbull presenteerde hoe je een kostenberekening kunt maken en een hele leuke make & take met een envelopje. 

Daarna hebben we genoten van een overheerlijke lunch. 
Het eten bij het Van der Valk hotel was echt hartstikke goed. 
We hadden een mooi buffet, waar ik helaas geen foto's van heb gemaakt.
Na de lunch vertelde collega Marion van Eijsden ons wat meer over hoe zij haar Stampin' Up! business heeft georganiseerd.
Er was ook aandacht voor Social Media en de Nederlandse Stampin' Up! Facebookpagina werd geïntroduceerd, compleet met Oranje logo! Heb jij 'm al geliked?
Nee? Surf er dan snel even heen door {hier} te klikken, maar vergeet niet om terug te komen om de rest van het verhaal over deze dag te lezen!


Aan het eind van de middag was het tijd voor de presentatie die Mariska van der Linden en ik samen hadden voorbereid.
Het was best spannend om op zo'n podium te zitten voor zoveel mensen, maar volgens mij ging het ons toch best goed af. Er werd in ieder geval ook af en toe gelachen in de zaal en dat was naast het laten zien van een leuk project ons doel. Ik hoorde iemand zelfs zeggen, het lijkt wel een sketch!
Dat was precies de bedoeling, dus mission accomplished.
Hieronder zie je nog wat foto's van ons samen op het podium.



Best gaaf om je eigen project zo terug te zien op het grote scherm. 
Ik mocht eerst mijn project laten zien en daarna showde Mariska haar kaart en was ik haar sidekick.



Gisteren had ik jullie al laten zien dat ik dit projectje had gemaakt voor de presentatie.



Maar natuurlijk laat ik ook graag even zien wat Mariska heeft geshowd.
Echt een gaaf kaartje met die fringe randjes!


Het was echt een hele geslaagde en gezellige dag!


Wat is het toch leuk om zo'n dag door te brengen met allemaal mensen met dezelfde passie!
En Chris van demonstrator support was er ook weer bij. Je hebt hem al eens eerder op foto's voorbij zien komen bij mijn verslagen van Convention in Manchester. Meestal krijg ik hem aan de telefoon als ik met demonstrator support bel. Erg leuk om hem ook weer eens te zien ipv alleen te spreken.

Een aantal van mijn teamleden was gevraagd om voorbeelden te maken voor de inspiratietafel.
Ik ben echt SUper trots op Jolan van Meurs, Eveline van Heijst en Elly Kreutzer, die onderstaande projecten hebben gemaakt. Zijn ze niet gaaf?!








Na afloop zijn we met een aantal demonstratrices uit diverse Pinkie teams en Mariska, onze geadopteerde Pinkie nog gezellig een hapje wezen eten in het hotel. 


En natuurlijk konden we deze dag niet afsluiten zonder overheerlijk toetje! 


Kortom, het was een SUper dag!!
Ik zal proberen om een filmpje te maken van alle swapjes, zodat jullie de leuke dingen die ik mocht ontvangen wat beter kunnen zien dan alleen op de foto. 
Wordt vervolgd...

Tot Stempels!
*** Till Stampin'!


Photobucket

P.S. I appologize to my English speaking readers for not translating this post! Hope Google translator will do a great job for you today. 

1 opmerking:

Ankie vd Polder zei

Dat ziet er geweldig uit allemaal zeg. En wat een leuke voorbeelden zie ik voorbij komen. Kan niet wachten tot wij ook kunnen bestellen ... :-) Groetjes, Ankie

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: