"/""" Caro's Kaartjes: Coastal Cabana cadeaukaart

Pagina's

29 juni 2014

Coastal Cabana cadeaukaart



Deze cadeaukaart heb ik alweer even geleden gemaakt, maar ik realiseer me net dat ik deze nog helemaal niet aan jullie heb laten zien.
Voor deze cadeaukaart heb ik de topnote stans weer eens afgestoft, want zeg nou zelf, deze stans verdient het om vaker gebruikt te worden!
De topnote stans gaat ook mee over naar de nieuwe catalogus en met recht!
Ik heb er al aardig wat leuke kaarten, doosjes en cadeaukaarten mee gemaakt.
Dit is één van die producten, die je veelzijdig kunt gebruiken.
Deze cadeaukaart heb ik gemaakt in de kleuren wit met coastal cabana en bermuda bay.
Een frisse combinatie als je het mij vraagt. 
Wat vinden jullie ervan?

*** This giftcard holder was made some time ago, but I just realised I haven't showed it to you yet.
For this giftcard holder I dusted off my topnote die, because this die really deserves to be used more often!
It is so exciting the topnote die will also be available in the new catalogue.
I already made quite some fun cards, boxes and giftcard holders with this die.
This is one of those product with a multiple function use.
This giftcard holder has been made in the colors white, coastal cabana and bermuda bay.
A very fresh combination if you'd ask me.
Do you like it?

Tot Stempels!

*** Till Stampin'!


Photobucket

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Super mooi Caroline, misschien lift ik hem wel een keertje als het mag. Heb de stans nl ook en vindt dit wel een heel leuk idee, zo als giftcard.

Groetjes Yvon

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: