"/""" Caro's Kaartjes: FRIENDS

Pagina's

30 juni 2014

FRIENDS

Een van de leukste dingen van iedere Stampin' Up! bijeenkomst is toch wel het ontmoeten en maken van nieuwe vriendinnen.
De definitie van een vriendin is een persoon die je kent en met wie je een gemeenschappelijke band hebt.
En wat is het toch mooi dat Stampin' Up! ons deze gemeenschappelijke band kan geven, waardoor nieuwe vriendschappen ontstaan.
Tijdens de Incentive Trip zijn er oude vriendschappen herenigd en nieuwe vriendschappen ontstaan. En dat allemaal, omdat we dezelfde passie hebben voor papier, stempels en inkt!

*** One of the most exciting things of every Stampin' Up! event is making and meeting new friends.
The definition of a friend is a person who you know and with whom you have a mutual bond.
What a great thing Stampin' Up! provides us the mutual bond for new friendships.
During the Incentive Trip old friendships were reunited and new friendships were made. And all of that, because we share the same passion for paper, stamps and ink!


Zo ben ik tot op de dag van vandaag nog steeds dankbaar dat ik eindelijk na meer dan 7 jaar Selene in het echt heb mogen ontmoeten. Zelfs al voordat ik met Stampin' Up! begon zijn onze paden gekruisd via de blogsnelweg. Wij hebben al die jaren af en aan contact gehouden via de mail en/of facebook.
En hoe leuk is het dan als je eindelijk de kans hebt om elkaar in het echt te zien!

*** I have been so grateful I was finally able to meet Selene in real life after more than 7 years. Even before I started as a Stampin' Up! demonstrator our paths crossed on the blog highway. We have been in contact off and on through mail and facebook. How much fun is it when you finally have the chance to see each other for real!


Daarnaast ben ik blij dat ik ook nieuwe vriendschappen heb kunnen sluiten met mensen die ik nog helemaal niet kende, maar waarmee er meteen een klik ontstond en zeer waarschijnlijk een vriendschap voor het leven is ontstaan. Erg dankbaar ben ik, dat ik Tara McCormack en haar geweldige familie heb mogen ontmoeten en met hen een onvergetelijke tijd heb mogen beleven.

*** Also I am very glad new friendships were made with people I didn't know before, but with whom an instant connection was there, which could easily lead to a friendship of a lifetime. I am so grateful I met Tara McCormack and her wonderful family, with whom we spent an unforgettable time.



Een hele bijzondere ontmoeting met Nadine uit Duitsland en haar vriendin Nicole, met wie ik een hele avond gezellig heb zitten kletsen.
Met sommige mensen heb je meteen een klik en dat was met Nadine zeker ook het geval.
Ik ben zeer gelukkig dat ik haar nog heb kunnen ontmoeten, want wie had kunnen denken dat Nadine een paar dagen na thuiskomst zou overlijden?
Haar sprankelende persoonlijkheid zal mij altijd bij blijven.

*** A very special meeting was with Nadine from Germany and her friend Nicole, with whom I have been talking till way past midnight.
With some people you instantly feel a connection and with Nadine this was definately the case.
It was such a privaledge I was able to meet her, because who would have thought she passed away a few days after coming home?
Her sparkly personality will always be in my memories. I am so glad I met her.


Robin Merriman is net zo'n sprankelende verschijning.
Haar ken ik ook al jaren online en wat een voorrecht is het om elkaar dan in het echt te kunnen zien.
Van haar heb ik een nieuwe kant leren kennen, wat ik namelijk nog niet wist is dat Robin the queen van de selfies is! Het was geweldig om haar in het echt te zien. 

*** Robin Merriman is also a very sparkly personality.
I have known her online for several years and how much fun to finally meet after all this time.
I even met a new side of Robin I haven't known before. 
Robin is the Queen of selfies! It was wonderful to finally meet her.


Twee mensen die ik bewonder zijn Julie Kettlewell en Tami White.
Tami White is een van de meest vriendelijke demonstratrices die ik heb mogen ontmoeten en als je het mij vraagt de gaafste moeder ter wereld.
Julie is een Engelse demonstratrice, die wat mij betreft een waanzinnig gave stijl heeft. Een classy woman, die ook nog eens goed kan dansen. Een talentvolle dame is het.

*** Two people I also admire are Julie Kettlewell and Tami White.
Tami White is one of the most kind persons I met and if you'd ask me I think she's the coolest mom!
Julie is an English demonstrator with a beautiful style. A classy lady that also can dance really well. A very talented lady.

 

Natuurlijk mag Jenni Pauli ook niet in dit rijtje ontbreken. Met haar heb ik een heerlijke middag bij het zwembad doorgebracht. Wat een mooie vrouw van binnen en van buiten!

*** Ofcourse Jenni Pauli cannot be missed in this row of celebrities.
With this wonderful woman I spent an afternoon at the pool. What a beautiful person inside and out!



En hoe leuk is het om samen met Carmen met Shelli op de foto te gaan!
Wat een leuke herinnering aan onze reis.

*** How much fun is it to get a picture taken with Carmen and Shelli!
What a sweet memory of our trip together.


Lorri had haar man en haar zoon bij zich tijdens deze reis. Het was erg gezellig om wat tijd door te brengen met de familie Heiling. Wat een mooie mensen!

*** Lorri brought her husband and her son with ther on this trip. It was so much fun spending some time with the Heiling family. What a beautiful people!


Becky - Inking Idaho - Roberts is één van de demonstratrices, die ik al jaren volg en bewonder.
Het was dan ook echt een eer om haar eens in het echt te zien.
Erg jammer dat ik haar niet langer heb kunnen spreken, maar dit was wel een bewonder momentje zeg maar.

*** Becky - Inking Idaho - Roberts is one of the demonstrators I have been following and admiring for years and years.
It was such an honor to meet her in person.
So sad we didn't get to speak to each other much, but this was kind of a special moment so to say.


Net als met Connie Babbert. Ook zo'n lady die ik al jaren volg. Wat onwijs gaaf om deze mensen nu in het echt te ontmoeten!

*** Just like meeting Connie Babbert. Another wonderful lady I have been following for years. How wonderful to be able to meet al these lovely people for real!


Wie had kunnen denken dat ik nog eens een super gave middag met Connie -Simply Simple Stamping- Stewart zou doorbrengen in het bijzijn van dolfijnen?! WOW, wat een geweldige vrouw.
Naast Connie zit nog zo'n topper, Jackie Bultje uit Canada. Met haar konden we zelfs Nederlands praten!

*** Who would have thought I would spent an afternoon with Connie -Simply Simple Stamping- Stewart at the dolpins?! WOW, what a wonderful woman.
Next to Connie is another topper, Jackie Bultje from Canada. We could even talk Dutch to her!


De altijd stralende Michelle Last mag natuurlijk ook niet ontbreken. Hier worden we gephotobumbd door een Franse demonstratrice. Wat was het geweldig om deze reis samen met deze 2 dames te mogen maken.

*** Ofcourse the always shining Michelle Last cannot be missed here. We were photobombed by a French demonstrator here. I was so blessed I was able to experience this trip with these two ladies.


En dan blijven we nog even in Engeland. Hier zie je me met Monica Gale. 
Een onwijs leuke vrouw met een geweldig schatterende lach.

*** We stay in England and you see me here with Monica Gale.
A pretty woman with an amazing laugh. Just gotta love her.


Lovely Bekka! Ik kwam haar echt overal tegen, zo gezellig!

*** Meet the lovely Bekka! I ran into her like everywhere and she was always into a little chat. A very lovely lady.


Sweet Tanja uit Duitsland, wat een leuk mens!

*** Sweet Tanja from Germany, what a beautiful person!



De laatste avond vieren met alle Dutchies. Zo leuk om elkaar eens van een andere kant te leren kennen.

*** Celebrating the last night with all Dutchies. It was so nice to be able to see each other from a different angle. This trip really made a difference if you'd ask me.


Zelfs op het vliegveld terug naar huis worden nog nieuwe vriendschappen gesloten!
Michaela en ik kregen een mooie roos voor moederdag. Dat schept meteen een band.

*** Even at the airport on the way back home new friendships were made.
Michaela and I both got a rose for Mothersday. This immediately gave a connection.


made by Kari-Lyn Klemick

Het was met recht een voorrecht om dit allemaal mee te mogen maken!

*** It was a real privilege to be able to experience all this!


Lijkt het jou ook leuk om nieuwe vriendinnen te vinden via je je hobby?
Vergeet dan niet dat je alleen vandaag, 30 juni 2014, nog de tijd hebt om van de bovenstaande actie gebruik te maken en Stampin' Vip te worden! 
Wil je er meer over weten? Kijk dan snel {hier} en lees er alles over.
Heb je nog vragen dan kun je me altijd even een mailtje sturen: carooskaartjes@hotmail.nl

Tot Stempels!

*** Till Stampin'!


Photobucket

1 opmerking:

Judith zei

Zo te lezen (en dan bedoel ik ook je boeide reisverslag) heb je een geweldige tijd gehad. En dat allemaal door het delen van een hele leuke hobby (-: Geniet van jouw succes bij Stampin' Up, het is je gegund!!!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: