"/""" Caro's Kaartjes: Een snel paaspresentje *** A quick Easter gift

Pagina's

18 april 2014

Een snel paaspresentje *** A quick Easter gift


Gisteren hadden wij een gesprek met de mentor van Roel over de keuze van het vakkenpakket.
Aangezien het bijna Pasen is, leek het me leuk om voor haar een kleinigheidje mee te nemen, als kleine waardering voor alles wat zij de afgelopen periode voor Roel heeft gedaan.
Nu zag ik op het blog van Inge laatst zo'n leuk origami doosje zonder lijm voorbij komen en dat wilde ik ook eens proberen.
Inge had er ook een videolink bij geplaatst, dus ik zat met mijn papiertje heerlijk met de video mee te vouwen. Wanneer je de video stap voor stap volgt kun je het doosje in 1 keer maken.
Het is mij ook gelukt!

*** Yesterday we had an appointment with one of the teachers of our son Roel.
Since it's almost Easter, I thought it would be a nice gesture to bring a little something for her, because she's done a lot for Roel in the past few months.
On Inge's blog I saw a cute origami box without glue and I thought I would give it a try too.

Wil jij het ook eens proberen? Kijk dan {hier} voor de video van dit origamidoosje zonder lijm.
Nu had ik niet zo heel veel tijd om met allemaal stansen het doosje mooi aan te kleden, dus heb ik ervoor gekozen om met bijpassend designpapier toch een leuk en simpel resultaat neer te zetten.
Maar met alleen papier was het nog wel erg saai.
Daarom heb ik er nog een bloem op gemaakt met de Fancy Flower Punch.
Deze pons is nu in de aanbieding tijdens de Weekly Deals van deze week.
De pons is afgeprijsd van €20,95 nu voor €15,71.
Dat is ruim €5,00 korting!

*** If you want to try this too, just look {here} for the video of this origamibox without glue.
This time I didn't have mucht time to decorate the box with all kinds of framelits and stuff, so I choose some matching designers series papiers for a nice and simple result.
But only paper was a bit boring.
So I made a flower on top with the Fancy Flower Punch.
This punch is available at a discount in the Weekly Deals this week from €20,95 for only €15,71.
That's over €5,00 discount!

Je kunt met deze pons echt hele leuke dingen doen!
Niet alleen bloemen maken, maar je kunt er ook een doosje mee maken.
Hoe leuk is dat?!
Kijk maar eens {hier}, alwaar helemaal wordt uitgelegd hoe je er een leuk klein doosje mee kunt maken.

*** You can do a lot of nice things with this punch!
Not only can you make flowers, but it's also suitable to make little boxes.
How fun is that!
Look {here} for a Fancy Flower giftbox tutorial.

Voor dit paasdoosje heb ik 6 whisper white Fancy Flowers uitgeponst.
Deze heb ik bestempeld met de Dictionary stempel in de kleur Daffodil Delight (geel).
Hiervoor heb ik de OFF STAMP techniek gebruikt.
Dat wil zoveel zeggen als, dat je je stempel eerst een keertje op een kladje afstempeld en daarna op hetgeen waar je op wilt stempelen, in dit geval de bloemen.
Daarna heb ik alle blaadjes door een ribbelaar gehaald (2x in tegenstelde richting, zodat er een soort ruitje ontstaat) en met mijn vouwbeen heb ik de randjes een beetje omgevouwen.
In het midden heb ik alle blaadjes met een roze designer button (knoopje) bijeen gebonden met een touwtje.
En zo had ik een leuke eyecatcher op mijn doosje.
Op deze manier heb je snel een leuk kleinigheidje in elkaar geflanst.
Het kostte mij ongeveer een kwartiertje.
In het doosje heb ik nog wat whisper white geribbelde snippers gedaan, met daarop, hoe kan het ook anders, wat chocolade eitjes. Zo leek het net een klein nestje. (Helaas in de gauwigheid de binnenkant vergeten te fotograferen...oops!).

*** For my Easter giftbox I punched out 6 whisper white Fancy Flowers.
I stamped these flowers with the Dictionary stamp in Daffodil Delight.
For this I used the STAMP OFF technique, which is nothing more than stamping your stamp on a piece of scrappaper first before you stamp on your project.
Afterwards I put all flowers through a crimper twice.
With my bonefolder I curled the edges of the flowers a bit.
In the I tied all flowers together with a button and a twine.
Now I had a nice eyecather for my box.
This way I had a cute little present made in about 15 minutes, quick and easy.
Inside the box I placed some whisper white crimpered snips with some chocolate easter eggs on top. It was just a little nest of eggs. (Unfortunately I forgot to take a photo of the inside, because I was a bit in a hurry...oops!).

Mocht je interesse hebben gekegen voor de Flower Fancy pons wees er dan op tijd bij, want deze aanbieding geldt maar tot 22 april a.s.
Je kunt deze aanbiedingen via mijn webwinkeltje aanschaffen en heb je geen credit card kun je je bestelling uiteraard ook doormailen via: carooskaartjes@hotmail.nl

*** If you're interested in buying the Flower Fancy punch or any of the other Weekly Deals, just make sure to be in time, since they are only available until April 22nd.
You can order through my webstore or sent me an email: carooskaartjes@hotmail.nl

Tot Stempels!
*** Till Stampin'!

Photobucket

2 opmerkingen:

Inge Groot zei

Wat een heerlijk frisse kleurtjes voor dit gave doosje, echt pasen!

Knap van je dat het in één keer lukte, ik had meerdere pogingen nodig hihi;)

Fijne paasdagen!

Cornelie zei

Leuk!!!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: