"/""" Caro's Kaartjes: Super gezellige teamdag!

Pagina's

17 april 2014

Super gezellige teamdag!


Afgelopen zondag zijn we met een aantal demonstratrices uit mijn team samen gekomen om een dagje gezellig creatief bezig te zijn.
Het was een heus feestje!
Het begon om 10.00 uur, maar de meesten waren om 9.30 uur al present!
Wat geweldig zo'n enthousiasme.
En dat was ook wel zo fijn, want er kon meteen worden geholpen met het e.e.a. klaar zetten. 
Natuurlijk werd er ook meteen druk gekwebbeld, want dat is veel te gezellig.
Hieronder zie je een impressie van deze SUper gezellige dag.

Er werd druk gewerkt, maar ook hard gegiecheld


Samen werken, even overleggen en leuke dingen maken!

Zoals je kunt zien werd er hard gewerkt, maar er was ook tijd om even gezellig wat beter kennis met elkaar te maken en te lachen. 

De amazing hapjestafel

Aan Nina en Jolan had ik gevraagd of zij een gezellige hapjestafel wilde maken.
Nou, dat heb ik dus precies aan de juiste mensen gevraagd, want kijk nu eens wat een feestje!
Wat een werk hebben deze twee meiden daarvan gemaakt zeg. 
Ongelooflijk, wat gaaf!

Swapje




Natuurlijk werd er ook geswapt. 
Swappen is het ruilen van kaarten en/of doosjes, cadeauverpakkingen etc.
De bovenstaande doosjes waren mijn swapjes.
Het leuk was dat Diana hetzelfde doosje had gemaakt, maar het toch weer anders uit zag.
Echt leuk dat je met 1 patroon hele verschillende dingen kunt maken.

Ontvangen swapjes

Dit zijn de swapjes die ik met mijn teammaatjes heb geruild. Echt leuk om te zien wat iedereen zo maakt als kleinigheidje. Je krijgt er weer een heleboel leuke ideeën van, maar ook inspiratie om zelf iets nieuws te verzinnen.

Inspiratietafel
Helaas was Anne-Marie, die onze inspiratietafel zou verzorgen, ziekjes.
We hebben haar wel gemist!
Dus had ik zelf maar even snel wat in mijn tas gemikt om toch een klein inspiratiehoekje te creeëren. 
Uiteindelijk is het toch nog wel een leuk inspiratiehoekje geworden zo, met wat snel bij elkaar geraapte creaties.
Voor Anne-Marie is een pakket gemaakt, zodat ze toch de spulletjes krijgt, die ze ook had gekregen als ze aanwezig was geweest. 
Beterschap Anne-Marie!
Ik hoop dat je inmiddels weer wat bent opgeknapt.


Presentje van Eveline

Presentje van José

Presentje van Jolan

Op deze dag ben ik ook heel erg verwend door een aantal meiden.
Het leek wel of ik jarig was!
Dat had natuurlijk niet gehoeven, maar het wat wel erg leuk.
Eveline had zelfs een heuse SU mok met mijn naam laten maken. 
Wow, wat gaaf!!!
José had een lief roze tasje gemaakt met vlindertjes. Erg leuk.
En van Jolan kreeg ik nog een prachtig versierd doosje met paaseieren.
Onwijs bedankt voor deze leuke attenties Eveline, José en Jolan. 

De gemaakte projecten

We hebben deze dag hard gewerkt en maar liefst 4 projecten gemaakt. 
Twee leuke doosjes. Eentje gemaakt met het punch board en de ander met de tag topper punch en het rilbord.
We hebben ook een houder gemaakt voor Stampin' Spritzers.
Verder zijn we druk bezig geweest met een leuke scraplayout. 
Deze heb ik nog niet helemaal af, maar er zit schot in.
En als laatste hebben we nog een hele gave mixed media kaart gemaakt met Liquitex. Wat een stoere techniek!

Al met al kan ik wel concluderen dat het een hele geslaagde dag is geweest, die zeker voor herhaling vatbaar is.
Ik heb het onwijs naar mijn zin gehad.

Het was leuk om te zien dat een groot deel van het team enthousiast was voor deze dag. Ik wil dan ook iedereen die is geweest bedanken voor de gezelligheid.
Ook wil ik graag Mieke, Sandra, Elly en Christa bedanken voor de leuke projecten die ze voor ons hebben voorbereid.

En een speciaal bedankje voor Petra, die ons heeft geassisteerd met hand en spandiensten, waardoor wij lekker door konden werken.

Tot Stempels!

Photobucket

5 opmerkingen:

Judith zei

Oooh, die projecten wat gaaf allemaal!!!!!

Anne-Marie zei

Geweldig zag het er uit zie ik gelukkig nog op de foto's! Ik heb jullie ook gemist, maar het doosje is vandaag aangekomen en ik ben er superblij mee! De buikgriep is naar boven verplaatst, nu is het hoofd pijnlijk. Maar dat komt ook vast weer goed ;) xx

Erna Logtenberg zei

Wat een gezellig verslag, leuk om te lezen en ik doe gelijk weer ideeën op voor mijn eigen teamdag op 10 mei ;-)) xx Erna

Ingrid Heijnen zei

WOW! Ziet er geweldig uit!

Groetjes Ingrid

Creations by Jolan zei

Twas een super leuke en gezellige dag. Heerlijk om iedereen weer te zien en met de nieuwe demo's kennis te maken.
xxx

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: