"/""" Caro's Kaartjes: #TGIFC367 HUES OF HAPPINESS

Pagina's

6 mei 2022

#TGIFC367 HUES OF HAPPINESS

Bloemen aquarel slimline kaart - gemaakt met de stempelset Hues of Happiness van Stampin' Up!

Hallo, hallo, het is weer tijd voor een nieuwe TGIF CHALLENGE!

TGIF - THANK GOD IT's FRIDAY

Deze keer kun je lekker aan de slag met een kleurencombinatie. Doe je ook mee? 
Super leuk!

Je kunt jouw creatie tot en met volgende week woensdagavond uploaden op het TGIF CHALLENGE BLOG.

Op donderdag kiezen we altijd een winnaar en op vrijdag is er weer een nieuwe challenge. 

Bloemen aquarel slimline kaart - gemaakt met de stempelset Hues of Happiness van Stampin' Up!

Ik maakte een slimline kaart met de bloemen uit de HAPPINESS ABOUNDS STEMPELSET.

Wie mij op INSTAGRAM en FACEBOOK volgt heeft gezien, dat ik al veel lol heb gehad met deze prachtige bloemen! En dan te bedenken, dat deze set niet eens op mijn prioriteitenlijstje stond om te bestellen...

Maar Caro, waarom heb je 'm dan toch besteld? Nou, dat komt, omdat deze set volgende maand is gekozen als set voor de tutorial bundle van CREATE WITH US. Dus er volgt sowieso nog meer leuks. 

De CREATE WITH US tutorial bundle (lees maar liefst zo'n 15 leuk ideeën met uitleg hoe je dit kunt namaken - in het Engels) krijg je gratis als je bij mij een bestelling plaatst. Deze maand staat de New Horizons Suite centraal. 

Maar even terug naar de TGIF CHALLENGE. Om je eerlijk te zeggen vond ik deze kleuren best een uitdaging. Ik heb dan ook stiekem een klein beetje Polished Pink in mijn creatie gesmokkeld. Ik vind FRESH FREESIA, PALE PAPAYA en POLISHED PINK namelijk min of meer een drie eenheid. Hopelijk is het me vergeven. 

Bloemen aquarel slimline kaart - gemaakt met de stempelset Hues of Happiness van Stampin' Up!

De bloemen heb ik met een AQUARELPENSEEL van Stampin' Up! ingekleurd. Heerlijk om even te aquarellen. Ik ben er niet zo goed in en doe eigenlijk maar wat, maar het is wel een lekker ontspannend werkje.

De maat van de slimlinekaart is 9.5 x 21 cm, zodat hij precies in de Stampin' Up! SLIMLINE ENVELOPPEN past. En laten in dat pakket nu ook Soft Succulent groene zitten. Super voor dit kaartje dus!

De witte mat is 8.5 x 20 cm en deze heb ik bewerkt met de achtergrond stand uit het HAPPINESS ABOUNDS PRODUCTPAKKET.

Mocht je liever geen slimline kaart maken, dan zie je op de foto hierboven, dat deze indeling ook leuk is voor een gewone kaartmaat.



Tot Stempels!


   




De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • GASTVROUW CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de gastvrouw code PNKV4DV9, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €75 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.


1 opmerking:

Judy May zei

Absolutely gorgeous card!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: