"/""" Caro's Kaartjes: #TGIF365 Rainbow of Happiness

Pagina's

22 april 2022

#TGIF365 Rainbow of Happiness



Hallo hallo stempel, papier en inkt liefhebber, 

Wat leuk dat je langskomt op mijn blog.

Vandaag begint er weer een nieuwe uitdaging bij TGIF challenges en jij kunt ook gezellig meedoen!

Maak een kaart gebaseerd op bovenstaand plaatje en upload jouw creatie bij de Inlinks op het TGIF challenges blog.


Zelf heb ik ook een voorbeeldje gemaakt. Niet mijn beste werk, ik geef het eerlijk toe. Ik was nogal moe toen ik aan dit kaartje begon en had wat weinig inspiratie. 

Daarom heb ik deze uitdaging zo'n beetje letterlijk vertaald naar mijn kaart.
Achteraf had ik misschien in plaats van Petal Pink toch voor Blushing Bride moeten kiezen. Ik heb zo staan twijfelen welke roze beter zou zijn...van die dilemma's, waarvan je achteraf zegt...oh had ik maar...Heb jij dat ook weleens?

Ik moet zeggen, ik ben niet kapot van deze kleurencombinatie: COASTAL CABANA, PETAL PINK en FRESH FREESIA. Maar ja, soms moet je eens iets out of the box proberen.

Uiteindelijk heb ik de kaart toch nog aardig op weten te leuken met wat leuk elementjes, zoals de witte regenboog, waarop ik zwarte stipjes heb gestempeld uit de stempelset RAINBOW OF HAPPINESS. En de wolkjes met vellum erover. De tekst gestempeld in de ticket stans uit de SPORTS EVENTS DIES. En de houtstructuur van de 3-D embossing folder vind ik ook echt wel heel leuk. 

Al met al is het idee van deze kaart geinig, alleen die kleurtjes...nou nee...Ach ja, je kunt niet altijd alles hebben. 

Ik ben dan ook erg benieuwd of jij iets leukers weet te maken! Dat gaat vast goed komen. Zie ik jouw creatie ook voorbij komen in de line up van ingezonden projecten op het TGIF challenges blog? SUper leuk als je mee komt doen!

Een hele fijne dag gewenst!


Tot Stempels!


   




Een overzicht van alle gebruikte materialen kun je {HIER} vinden.

De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in BelgiĆ«? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • GASTVROUW CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de gastvrouw code XUN7MCCJ, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: