"/""" Caro's Kaartjes: Sweet as a Peach slimline kaart

Pagina's

10 maart 2022

Sweet as a Peach slimline kaart

Stampin' Up! Sweet as a Peach slimline kaart - Caro's Kaartjes

Hallo!,

Heb je het al gezien? Het Sweet as a Peach productpakket is deze maand verkrijgbaar met 20% korting!

Stampin' Up! Sweet as a Peach producten - Caro's Kaartjes

Eerder ben ik al met deze super leuke set aan de slag geweest. Dit project heb ik nog niet eerder geshowd, omdat ik het speciaal voor een bundel met werkbeschrijvingen heb gemaakt. Maar nu deze set aanbieding is, laat ik je dit project graag nog even zien.

Stampin' Up! Sweet as a Peach slimline kaart - Caro's Kaartjes

Deze slimline kaart met een eigen gemaakte envelop maakte ik met het SWEET AS A PEACH productpakket en het super mooie bijpassende PRACHT PERZIK design papier.


Schaf jij deze maand het SWEET AS A PEACH productpakket aan via mij? Dan krijg je de CREATE WITH US internationale werkbeschrijvingen bundel t.w.v. €15 geheel gratis! Dan kun je meteen lekker aan de slag met het namaken van alle leuke voorbeelden.

Klik op de foto's hierboven om meteen in mijn webwinkel terecht te komen.
Wil je liever dat ik je bestelling verzorg? Dat doe ik graag!
Stuur me dan een e-mail met je naam, adres, e-mailadres (zonder SU! account) en je telefoonnummer. Deze gegevens heb ik nodig om je bestelling sneller af te kunnen handelen. Mijn e-mailadres is: carooskaartjes@hotmail.nl

Ik wens je een hele fijne creatieve dag toe.

Tot Stempels!


   



De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in BelgiĆ«? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • GASTVROUW CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de gastvrouw code XUN7MCCJ, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: