"/""" Caro's Kaartjes: CHCHALLENGE 001 - Hartjes Slimline kaart

Pagina's

14 januari 2022

CHCHALLENGE 001 - Hartjes Slimline kaart

Hartjes slimline kaart, Stampin' Up!, Caro's Kaartjes, chchallenge001

Hartjes slimline kaart, Stampin' Up!, Caro's Kaartjes, chchallenge001

Hallo!

Wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Wellicht is het je opgevallen, dat er op het moment wat minder actie is.
Dat neemt niet weg, dat er achter de schermen druk gewerkt wordt. :)

Helaas is er geen maandelijkse Creatieve Harten Blog Hop meer, maar in plaats daarvan kunnen mijn teamleden meedoen aan een wekelijkse uitdaging. 

Iedere donderdag komt er een nieuwe uitdaging online op mijn FACEBOOK en/of INSTAGRAM. Op vrijdag zal ik proberen om dit ook te bloggen.

Ik heb leuke uitdagingen verzonnen tot in ieder geval eind april. Eens kijken wat voor leuke creaties hieruit voortkomen. En als het bevalt, dan gaan we voor na april weer nieuwe uitdagingen verzinnen.

De allereerste heeft heel toepasselijk als thema HARTJES

Wij dagen jou uit om ook een leuke creatie te maken binnen dit thema.
Show jouw creatie op social media en gebruik #chchallenge001.

Hartjes slimline kaart, Stampin' Up!, Caro's Kaartjes, chchallenge001

Dit is wat ik ervan heb gebakken. Ik had net die leuke ticket stansen binnen, dus die moesten erop, dat begrijp je! Deze stansen set heet in het Nederlands TOERNOOISTANSEN en in het Engels SPORTS EVENTS DIES. Zoals je ziet kunnen deze stansen voor veel meer gebruikt worden dan voor een toernooitje op een sport evenement. 

En omdat ik toch lekker aan het stansen was, heb ik meteen de SLIM LINE stansen uitgeprobeerd. Deze heten in het Nederlands STIJLVOL SMAL STANSEN
Wanneer je deze in diverse kleurtjes stanst kun je mixen en matchen. Dat geeft een lekker vrolijk effect. Het is ook leuk om hier design papier voor te gebruiken. Dat geeft een leuke accentje.

Wist je dat het deze maand en volgende maand SALE-A-BRATION is?
Dat betekent, dat je een GRATIS product mag uitzoeken uit de SALE-A-BRATION brochure bij besteding vanaf €60. En er staan weer leuke gratis exclusieve items in!
Zoals erg leuk en vrolijk design papier (zie hartjes papier op de foto), maar ook hele leuke stempelsets.

Klik voor een overzicht van alle gebruikte materialen en kleuren {HIER}.

Hartjes slimline kaart, Stampin' Up!, Caro's Kaartjes, chchallenge001

Na al dat stansen was mijn arm moe en daarom heb ik voor het hart gekozen voor een hart pons uit het HARTJES-PONSPAKKET. Lekker makkelijk!

Ik had nog 1 ticket over van het strookje met kleine tickets. Deze heb ik gebruikt om een versiering te maken op het hart. 

Voor de kleurtjes was ik geïnspireerd door het instagram account JUSTADDSUNSHINE.
Zo'n vrolijke boel daar! Ik hou ervan.

En zo gaan we heerlijk vrolijk het weekend in.
Doe jij ook mee met onze uitdaging HARTJES?
Wel je creaties showen hoor!
En vergeet de #chchallenge001 niet te gebruiken.

Geniet van het weekend...


Tot Stempels!


   




De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card of met PAYPAL).
  • HOST CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de hostcode 7PVBH2SV, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Klik {HIER} om te winkelen met de HOST CODE. Hij staat al ingevuld voor je.  Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Tijdens SALE-A-BRATION (tot en met 28 feb 2022) mag je tevens 2 gratis stempelsets uitkiezen uit de huidige catalogi. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl  Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.












2 opmerkingen:

Leoni BG zei

Wat een vrolijk kaartje Caro, en wat een hoop stansen heb je gebruikt! Bedankt voor de uitdaging, fijn zo'n stokje achter de deur!

Eveline zei

Wat een leuke kaart.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: