"/""" Caro's Kaartjes: Sweet as a peach kaart met design papier

Pagina's

5 juli 2021

Sweet as a peach kaart met design papier

Close up van kaart gemaakt met pracht perzik design papier

Hallo!

Ben jij ook zo gek op mooie papiertjes? Dan is deze post voor jou! 

Het is misschien geen geheim, maar als scrapper van origine, ben ik gek op leuke papiertjes. Het liefst met stipjes of streepjes en leuke patroontjes in vrolijke kleuren. 

Deze keer is het Design Papier in de Stampin' Up! catalogus wel erg leuk! 
En nog leuker is, dat een aantal van deze mooie papierlijnen nu in de aanbieding zijn.

Zo ook één van mijn favorieten; het PRACHTPERZIK DESIGN PAPIER.


Pracht Perzik design papier - Sweet as a Peach dsp


Dit papier geeft me een lekkere 's zomerse vibe. Je krijgt meteen zin om ermee aan de slag te gaan. Stipjes, streepjes, bloemetjes, die papier heeft het allemaal en meer...


Kaart gemaakt met Prachtperzik design papier / Sweet as a Peach designer series paper van Stampin' Up!

Met dit mooie papier maakte ik een vrolijk kaartje. 

Het is een CASE (Copy And Share Everything, oftewel nagemaakt) kaartje van mijn Australische collega Teneale Williams, die ik vanaf een afstandje bewonder om haar eigen stijl met vrij strakke lijnen en dunne laagjes, zonder dat het saai is. Als je een kaart ziet weet je meten dat hij van haar is. Dat vind ik zo knap! Mocht je de originele kaart van Teneale willen bekijken, klik dan {HIER}.

Op mijn kaart heb ik weinig gestempeld, omdat het design papier al zo mooi is. Natuurlijk heb ik nog wel een leuk tekstje toegevoegd uit de bijpassende SWEET AS A PEACH stempelset.

Vind jij dit papier nu ook zo mooi? Wacht dan niet te lang met bestellen, want alleen deze maand is deze aanbieding geldig. Volgende maand ben je te laat...



Naast deze PRACHTPERZIK lijn, zijn er nog een aantal design papier lijnen aanbieding.

Je kunt een mooi overzicht vinden in de webwinkel onder AANBIEDINGEN. Kies daarna voor Design papier in de aanbieding en je ziet in één oogopslag welke leuke papiertjes er allemaal afgeprijsd zijn. 

Heb je keuze stress of hulp nodig met bestellen, dan help ik je graag.
Stuur me gerust een mail via carooskaartjes@hotmail.nl

Ben je benieuwd naar welke producten ik precies allemaal heb gebruikt voor het maken van deze kaart? Klik dan {HIER}.

Ik wens je nog een fijn dag toe.

Tot Stempels!


   




De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • HOST CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de hostcode 7XAMNSBQ, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl  Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.


CREATE WITH US TUTORIAL BUNDLE




Deze maand een gratis CREATE WITH US TUTORIAL met 15 super gave SWEET AS A PEACH projecten bij een bestelling vanaf €60 of bij aanschaf van het SWEET AS A PEACH productpakket.

Deze CREATE WITH US TUTORIAL is ook los verkrijgbaar voor €15
Heb je interesse stuur dan een E-mail naar carooskaartjes@hotmail.nl









Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: