"/""" Caro's Kaartjes: Sweet Strawberry

Pagina's

18 januari 2021

Sweet Strawberry


Hallo!

Inmiddels is januari alweer even onderweg en hoop ik, dat je een leuke kerst hebt gehad en een goede jaarwisseling. Opdat 2021 maar een mooi jaar mag worden, waarin weer wat meer mogelijk wordt!

Mijn woord voor 2021 is BALANS.
Ik hoop dit jaar letterlijk wat meer balans te krijgen in mijn lichaam, maar ook wat meer balans tussen alle rollen die ik te vervullen heb, o.a.: partner, moeder, werkneemster, huishoudster en Stampin' Up! demonstrator. Daarnaast ben ik er natuurlijk zelf ook nog, dus ik heb besloten dat ik dit jaar wat liever voor mezelf ga zijn. Heb jij ook een woord voor 2021?

Zoals je misschien hebt gemerkt, heb ik een extra lange kerstvakantie ingelast wat betreft het knutselen. Dat komt, omdat alles op het moment anders is en zo verliep ook de kerstvakantie niet helemaal zoals gewoonlijk.

Normaliter kan ik lekker een beetje mijn eigen ding doen hier en daar, omdat Bas gewoon aan het werk is tijdens deze vakantie. Dit jaar ging dat een beetje anders, want hij moest zijn dagen op maken. Dus we waren gezellig met z'n allen thuis. Ik besloot om ervan te genieten en het knutselen even op een laag pitje te zetten. 

Het enige probleem hiervan is, dat ik maar moeilijk op gang kom. De wil is er wel, maar de omstandigheden zijn niet altijd daar en de zin is ook niet altijd evenveel aanwezig moet ik eerlijk bekennen. Herken jij dat of ben je helemaal op dreef?

Gio volgt thuis onderwijs. Hij vindt het fijn om dit op zolder te doen, omdat hij daar rustig kan zitten. Dat snap ik wel, want dat is ook mijn plekje om me terug te trekken als ik even lekker alleen wil zijn. Al mijn knutselspullen staan er. 

Neemt niet weg, dat ik niet ga knutselen als hij les heeft, zodat hij zich goed kan concentreren. Vaak zit ik dan beneden aan de keukentafel te werken voor mijn reguliere baan. Ook dit gaat een beetje anders dan normaal. Alles moet veel meer adhoc geregeld worden en sommige dingen kun je niet heel efficiënt regelen. Tsja, het gaat zoals het gaat.

Al met al is het balanceren tussen werk, school, huishouden en met z'n allen thuis blijven. Dit alles komt de tijd om te knutselen niet helemaal ten goede. Maar het streven is dus meer balans.

Hopelijk vergaat het jou wat beter en ben je nog lekker creatief op dreef. Ik hoop er snel weer een beetje in te komen.


De eerste kaart van 2021 heb ik gemaakt met de Sweet Strawberry bundle (bundle = hetzelfde als product pakket). Deze leuke aardbeienset met bijpassende pons vond ik weer eens wat anders, dan iedere keer weer bloemen. Hoewel, bloemen kunnen altijd en je kunt er niet genoeg hebben, maar een keertje wat anders is ook wel verfrissend. 

Dit fruitige product pakket is ook leuk te gebruiken voor beterschapskaarten, maar ik vind de Engelse tekstjes die erbij zitten ook wel heel bruikbaar, dus ging ik voor één van deze.

Alle gebruikte producten zijn via Caro's Kaartjes te bestellen, zolang deze in de catalogus staan of zolang de voorraad strekt: carooskaartjes@hotmail.nl 


Deze kaart gaat binnenkort de bus op, onderweg naar een gezellig iemand. Hopelijk wordt hij goed ontvangen.

Kaartmaat van deze slimline kaart: 21 x 10.5 cm


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt voor deze Slimline Sweet Strawberry kaart:
  • Stempels: Sweet Strawberry productpakket (met bijpassende aardbei vormen pons)
  • Karton: Pool Party en whisper white
  • Inkt: Poppy Parade, Pool Party, Granny Apple Green, Memento black 
  • Overige producten: Tulen bolletjeslintSlimline stansen (- niet van Stampin' Up!® - oeps!), knoopje en touwtje uit eigen verzameling.

Tot Stempels!


   





Bij een bestelling vanaf €60 mag je GRATIS een mooi exclusief product uit de Sale A Bration brochure uitkiezen. 

Deze actie is geldig van 5 januari - 28 februari 2021.


De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • HOST CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de hostcode P92YAKY7, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl  Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.

2 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

hele mooie slim line card.
herkenbaar hoor, door alle commotie rondom corona is ons hele leven op de schop gegaan. vergt veel aanpassingen in ons dagelijkse leven.
lukt de ene keer beter dan de andere keer. ik wandel veel en probeer dagelijks wat te ontspannen met mijn hobby.
En ik kan niet vanuit huis werken maar ga op werkdagen de wijk in om zorg te verlenen.

Janneke zei

Super mooie kaart Caro ;o)
En ja ik snap het helemaal .. ik heb dat niet zo.
Maar sinds Rinus thuis is, is het wel allemaal anders enmoet ik daar mijn balans ook vinden ..

Succes met alles ♥

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: