"/""" Caro's Kaartjes: Creatieve Harten Blog Hop - Favo stempelset - Wishes & Wonder

Pagina's

19 december 2020

Creatieve Harten Blog Hop - Favo stempelset - Wishes & Wonder

Stampin' Up! - Wishes & Wonder - kerstkaart - christmascard - slimline - Caro's Kaartjes - Artisan Design Team


Hallo en welkom bij de laatste Creatieve Harten Blog Hop van 2020!
Deze keer laten we je graag creaties zien, gemaakt met onze eigen favorieten.

Omdat ik nog bezig was met mijn last-minute kerstkaarten heb ik gekozen voor mijn favoriete kerst stempelset; Wishes & Wonder.

Deze stempelset sprak mij meteen aan toen ik de Herfst/winter mini catalogus voor de allereerste keer zag. Ik vond er eigenlijk alles leuk aan. De sfeer, het tikkie nostalgische, de poststempels en er zit een rendier in. Ik heb een zwak voor rendieren, zeker nu we ze in het echt hebben gezien in Zweden. 

Toch duurde het even voordat ik met deze set aan de slag ging. Ik weet niet precies waarom. Misschien vond ik het zonde of zo. Heb jij dat ook weleens?

Deze stempelset is nu afgeprijsd verkrijgbaar. Hij gaat de Stampin' Up!® catalogus namelijk binnenkort verlaten. 

Alle gebruikte producten zijn via Caro's Kaartjes te bestellen, zolang deze in de catalogus staan of zolang de voorraad strekt: carooskaartjes@hotmail.nl 

Stampin' Up! - Wishes & Wonder - kerstkaart - christmascard - slimline - Caro's Kaartjes - Artisan Design Team

Ik wilde een aantal snelle kerstkaarten maken en ging voor een slimline model, omdat deze nu helemaal 'hot' zijn. 

Uiteindelijk maakte ik er diverse in verschillende kleuren. Over favorieten gesproken....Ik ben benieuwd welke jouw favoriet is; de rode, de groene of de blauwe? Laat je het me weten in een reactie?

Wil je meer favoriete inspiratie? Neem dan gezellig nog even een kijkje bij mijn zeer creatieve teamgenoten. Klik op de naam om naar het blog van de desbetreffende persoon te gaan:



Fijn weekend en Tot Stempels!


   




De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • HOST CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de hostcode JJMXVR97, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl  Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.

8 opmerkingen:

Carola Creations zei

Wat een mooie kaarten. Fijne feestdagen xx

Gerda zei

Ik hou van dit soort kaarten.
Echt prachtig. De rode spree mijn het meest aan. Echt kerstig. Hahs
Ik wens jou en je gezin hele fijne feestdagen en gelukkig maar vooral gezond Nieuwjaar.

Groetjes
Gerda

kaneeltje zei

Ze zijn prachtig! Ook die kleuren zo bij elkaar!
Fijne Feestdagen!

flowersbynight van Henrike Heikoop zei

hoi, wat een schattige kaarten, ik vind de rode er het meest uitspringen.
fijne feestdagen

Diana van Otterlo zei

Heel erg mooi! Ik vind ze alle drie even mooi, dus kiezen wordt erg moeilijk...

Yolanda Pasterkamp zei

Whoop whoop wow die rode spreekt mij het meeste aan, maar wat nou nóg leuker is...: ik heb hem ontvangen met een heerlijk geurend kado erbij! Dat is wel heel fijn feestdagen vieren. Dankjewel lieve Caro! Heel blij mee!

Lotte zei

En in het echt is hij nog mooier! Prachtige kaart weer Caro

Monique zei

Zo grappig, deze set was mij totaal niet opgevallen.. jouw kaarten zijn geweldig! De rode vind ik het mooist!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: