"/""" Caro's Kaartjes: Fancy Phrases - Hallo

Pagina's

1 september 2020

Fancy Phrases - Hallo

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team

Hallo!

Herinner je die leuke kleurtjes nog, waarmee ik vorige week een paar kaarten maakte?
Deze kleurtjes vond ik zo mooi met elkaar combineren, dat de ideeën vanzelf kwamen.
Vandaar dat ik vandaag nog een kaart in deze kleurstelling laat zien.

Deze keer gebruikte ik de stempelset Fancy Phrases. Een stempelset die een wat klassiekere tekening heeft, maar waarmee je ook best een modern kaartje kunt maken. Ik vind dat deze set een romantische feeling geeft.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team

Voor deze kaart heb ik een achtergrond gemaakt met brede stroken karton in de kleuren Purple Posy, Seaside Spray en Misty Moonlight. Ik stempelde het takje uit de Fancy Phrases stempelset ook in deze kleuren, zodat de kleur van het takje matcht met de kleur van de achtergrond.

Hoewel de stempelset ook erg mooie teksten heeft, koos ik deze keer voor een Nederlands tekstje uit een andere set. Het witte vlindertje gebruikte ik als een leuk klein versiersel met als extra accentje een wit glitterlintje.

Een makkelijke en snel te maken kaart, zonder al teveel poespas, zodat vooral de leuke kleurtjes deze kaart speciaal maken.

Met deze set heb ik nog een paar kaarten gemaakt met een heel ander effect. Deze zal ik binnenkort laten zien.

Alle gebruikte materialen zijn via mij te bestellen. Onder deze post kun je de link naar de productlijst vinden. Deze link is nieuw en in plaats van het overzicht gebruikte materialen wat je normaal gewend bent onder mijn posts. 

Tot Stempels!


   





Bestellen kan via deze productlijst (in de webwinkel) of via de mail.


Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Dit bedankje geldt alleen voor gekwalificeerde online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: