"/""" Caro's Kaartjes: Seaide notions - Diep in de zee...

Pagina's

26 augustus 2020

Seaide notions - Diep in de zee...

 Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team

Hallo! Gezellig dat je even langs komt op mijn blog.
Vandaag laat ik 2 kaartjes zien gemaakt met de Seaside Notions stempelset van Stampin' Up!®


Ik ben gek op het strand. Niet om uren te bakken in de zon, maar een lekker strandwandeling langs de kust vind ik heerlijk. De zee die ruist en de zilte lucht, daar kan ik echt van genieten.


Nu had ik nog wat aquarelachtergrondjes over van mijn probeersels van de kaart, die ik gisteren liet zien. Deze was in de kleurencombinatie van de Just Add Ink uitdaging #519. Deze mooie kleurtjes kunnen ook prima worden gecombineerd met de Seaside Notions stempels.  Mocht je nog mee willen doen, dan moet je rap wezen, want vanavond (26 aug) om 18.00 uur sluit deze uitdaging.


Zo was één en één twee en maakte ik deze twee kaartjes om mee te doen met de Cas on Friday uitdaging #187 - UNDER THE SEA. Om mee te doen met deze uitdaging heb je nog tijd. En wel tot en met 2 september a.s. 18.00 uur.

 Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team

Bij CAS (Clean and Simple) kaartjes is de bedoeling zo min mogelijk poespas op je kaart. Dat vind ik persoonlijk best lastig, maar ik heb een poging gewaad. Om het CAS te houden heb ik de afbeeldingen niet ingekleurd, waardoor de achtergrond mooi te zien is. 

De inspiratie voor deze kaart haalde ik bij mijn Duitse collega Daniela Grundlach. Haar creaties zijn meestal in natuurtinten met hier en daar wat kleur. zij heeft zo'n fijn gevoel voor eenvoud. Ik vind haar erg inspirerend.

Verder heb ik alleen een gestreepte achtergrond toegevoegd, gemaakt van strookjes gekleurd karton.

Op een kaart hoort wel een tekst vind ik altijd. Daarom heb ik op Midnight blue karton met witte embossing poeder de teksten gestempeld en deze met dimensionals (3-d blokjes) opgeplakt.

Om toch een klein beetje het onderwater effect mee te geven voegde ik nog wat de mooie Frosted & Clear epoxy droplets toe, welke in het Nederlands transparante en matte druppeltjes worden genoemd. Ik vind die matte wel erg gaaf en weer eens iets anders. Ook leuk om op je kerstkaarten te gebruiken!

Wij genieten nog even van de laatste dagen van onze vakantie.
Ik wens jou ook een hele fijne dag toe.

Tot Stempels!


   






Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel






Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.






Dit bedankje geldt alleen voor gekwalificeerde online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: