"/""" Caro's Kaartjes: Fancy Phrases - achtergrond kleuren met Stampin' Blends

Pagina's

24 september 2020

Fancy Phrases - achtergrond kleuren met Stampin' Blends


Hallo!

Als ik onrustig ben, dan vind ik het heerlijk om te kleuren!
Vroeger als klein meisje was ik al dol op kleuren, al kon ik het niet zo heel goed.
Samen met mijn buurmeisje deed ik ook vaak mee aan kleurwedstrijden.
Daar waren we uren zoet mee!

Omdat ik niet zo heel goed ben ik kleuren zijn de Stampin' Blends van Stampin' Up!® voor mij echt een uitkomst. Doordat de stiften op alcohol basis zijn vloeit de kleur mooi uit. Kleine foutjes of uitschieters kun je makkelijk herstellen met de Color Lifter. Dat is een soort toverstift als je het mij vraagt. Hiermee kun je dus als het ware gummen, maar ook kleuren lichter maken, kleuren mooi in elkaar laten overlopen of kleur vervagen.


Met de bloemen uit de stempelset Fancy Phrases maak je snel je eigen kleurplaat voor volwassenen.
Normaliter zou je de bloemen inkleuren, maar vandaag laat ik je graag zien, dat het ook erg leuk is om alleen de achtergrond van een kleurtje te voorzien.

Aangezien het de afgelopen week nog heerlijk zonnig is geweest, koos ik voor vrolijk geel. Met zwart/wit en grijs is dit toch wel een mooie combinatie.

Stampin' Up!® materialen zijn via Caro's Kaartjes te bestellen. De materialen, die ik heb gebruikt voor deze kaarten, heb ik voor je op een rijtje gezet op mijn Stampin' Up!® website. Klik {HIER} om de lijst met gebruikte materialen te bekijken. 



Het is ook leuk om niet de hele achtergrond te kleuren. Kleur een deel van de achtergrond en gebruik de Color lifter om de kleur een beetje uit te waaieren. Dit geeft een leuk speels effect.

Tot Stempels!


   








Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: