"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® jaarcatalogus ontvangen?

Pagina's

1 mei 2020

Stampin' Up!® jaarcatalogus ontvangen?

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materiale

Hallo!

Wat een feest! Van de week viel hij bij mij op de mat en er staat weer genoeg leuks in voor uren creatief plezier! En wat een leuke voorbeelden ook weer. 😍Ik ben er nog lang niet in uitgekeken..

Binnenkort kan ik de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus ook voor jou bestellen en voor iedereen die dit mooie inspiratieboek wil ontvangen! 

Om te inventariseren hoeveel catalogi ik precies moet bestellen heb ik een aanmeldingsprocedure gestart.

Voorheen stuurde ik de catalogus standaard op naar iedereen die de laatste maanden een bestelling heeft geplaatst. 

Dat ga ik dit jaar iets anders doen! 

Waarom? 
Omdat ik de catalogi zelf moet aanschaffen en de verzendkosten vrij prijzig zijn. Het kost in totaal ongeveer €10 om dit leuke boek als een feestje bij je op de mat te laten vallen. 

Natuurlijk stuur ik de catalogus graag gratis op naar iedereen die in de afgelopen 6 maanden een bestelling heeft gedaan. Dat blijft ook zo!
Nieuw is alleen, dat je het aanmeldformulier moet invullen als je de catalogus wilt ontvangen.
Je krijgt de catalogus, dus niet meer automatisch toegestuurd.

Omdat de kosten oplopen wil ik graag zeker weten, dat je de catalogus niet dubbel ontvangt of dat je 'm weg legt en er verder niets mee doet. In het laatste geval zou ik je willen adviseren om dan de Online catalogus te bekijken als deze straks in te zien is (vanaf 2 juni a.s.).

Wil je graag een catalogus ontvangen? Lees dan onderstaande informatie nog even goed door en vul het aanvraagformulier in. Dit kun je onderaan deze post vinden.


HOE KAN IK DE STAMPIN' UP JAARCATALOGUS BESTELLEN?

Hiervoor zijn verschillende opties:

Optie 1: Je hebt in de afgelopen 6 maanden een bestelling gedaan en ontvangt de catalogus gratis.

Optie 2: Je hebt geen bestelling gedaan, maar bestelt nu voor min. €25 en ontvangt de jaarcatalogus gratis. Deze wordt nagestuurd of bij je bestelling gevoegd als bedankje.

Optie 3: Je betaalt €10 en ontvangt de Stampin' Up!® jaarcatalogus + een tegoedbon voor €10 (in te leveren bij een bestelling binnen 2 maanden). Gratis verzendkosten!



Heb je nog nooit gestempeld of begin je net met deze leuke hobby?

Dan is de Stampin' Up!® Beginners Brochure iets voor jou!

In deze brochure staat een kleine selectie aan speciaal geselecteerde Stampin' Up! producten, die zeer geschikt zijn om te starten met stempelen als hobby. Zo vind je in deze Beginners Brochure speciaal samengestelde materiaalpakketten, waarmee je goed uit de voeten kunt, zowel als beginner als als gevorderde stempelaar.

Hiervoor is een aparte aanmeldingsprocedure!
Deze aanmeldingsprocedure is speciaal voor mensen die alleen de Beginners Brochure willen aanvragen.




Wil jij naast de Stampin' Up!® jaarcatalogus ook de Beginners Brochure ontvangen?

Dat kan! Betaal €5 extra, dan stuur ik de Beginners Brochure + een tegoedbon van €5 (in te leveren bij een bestelling binnen 2 maanden) met je catalogus mee.

Klik hiervoor op de extra optie in het aanvraagformulier van de Jaarcatalogus!

Aangezien ik deze catalogi ook moet aanschaffen vraag ik hiervoor een bijdrage om deze mee te sturen. Dit geldt ook voor mensen die al een bestelling hebben geplaatst.


AANVRAAGFORMULIER STAMPIN' UP!®  JAARCATALOGUS





Tot Stempels!


   





Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Dit bedankje geldt alleen voor gekwalificeerde online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €50 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}






Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: