"/""" Caro's Kaartjes: DARLING LABEL PUNCH BOX VERJAARDAGSKAART

Pagina's

30 april 2020

DARLING LABEL PUNCH BOX VERJAARDAGSKAART


Hallo!

Het is weer DOE JE MEE DONDERDAG en tijd voor een nieuwe Stempel en Scrap uitdaging!
Deze keer vragen we je om een leuke verjaardagskaart te maken en te uploaden in onze uitdaging blog post. Meer informatie over deze uitdaging en de voorbeelden van het design team het onze gastdesigner kun je vinden op de volgende link:

www.stempelenscrap.blogspot.com



Ik ging aan de slag met de Darling Label punch box in combinatie met de Stitched Labels dies stansen. Deze super leuke producten zijn beide op het moment afgeprijsd en gaan uit het assortiment. OP=OP! 

Bestellen kan via de mail of in de webwinkel (met gebruik van host code en betaling mogelijk met credit card. Meer informatie over de bestelwijze kun je onder dit bericht vinden.

Vanavond (30 april 2020) doe ik een extra bestelling. Mocht je één van deze producten mee willen bestellen, dan help ik je graag!

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

In de Darling Label punch box zitten 2 kleine inkt kusssens. Eén in de kleur Night of Navy en één in de kleur Grapefruit grove. Daarom heb ik deze kleuren voor mijn kaart gekozen. Ik vond het wel een frisse combinatie.

Ik vond nog wat restjes van het mooie Come Sail Away design papier om leuk op deze kaart te combineren.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Met de Stitches Labels dies maak je hartstikke leuke accenten voor op je kaart, zoals leuke randjes, labeltjes, rondjes, een hartje en een leuke patroon.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Op mijn kaart heb ik het patroon op het design papier uitgestanst. Dit geeft een grappig effect, zeker met het gekleurde karton erachter. Dan komt het patroon nog beter naar boven. 

Verder heb ik het kruissteek randje gebruikt onder het blauw-wit gestreepte design papier. Dit geeft net even dat extra leuke accent. 

Het ronde label gebruikte ik onder mijn uitgeponste tekst. Ik vond dit een beetje wegvallen zacht oranje, dus heb ik er nog een wit rondje onder geponst met de 1.3/4 inch cirkel pons.

Helemaal bovenaan heb ik nog een wit rondje met stikrandje en een klein labeltje toegevoegd met een nietje. Als extraatje heb ik er een strikje aan vast gemaakt.

De Happy Birthday tekst is uit de Darling Label punch box stempelset en geponst met de pons uit deze set. Ik heb de tekst 2x gestempeld. 1x in Night of Navy blauw en 1x in Grapefruit Grove oranje. De Night of Navy tekst heb ik daarna met de pons uitgeponst. Van de Grapefruit Grove tekst heb ik alleen Birthday met de hand uitgeknipt en dit op de uitgeponste tekst geplakt. Zo heb je eenvoudig een leuke felicitatie tekst in twee kleuren.

Verjaardagkaarten hebben we allemaal weleens nodig toch? Doe jij ook mee met deze Stempel en Scrap uitdaging? Dat zouden wij helemaal te gek vinden!

Ik wens je een hele fijne dag toe.

Tot Stempels!


   




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel





Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken. (vanaf 1 mei geldt er een nieuwe host code en is de onderstaande niet meer geldig).





Dit bedankje geldt alleen voor gekwalificeerde online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €50 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Ik heb nog 2 pakketjes op voorraad van de 
Siertuin Collectie Make and Take kit.

Optie 1: Alleen de Make and Take kit €18,50 incl. verzendkosten.

Optie 2: de Make and Take kit + Bedanken in Stijl stempelset €38,00 inclusief verzendkosten

Optie 3: de Make and Take kit + de Bedanken in stijl bundle €70 inclusief verzendkosten

Optie 4: de Bedanken in stijl bundle + de Ornate Stijl bundle €123 en ontvang de kit er gratis bij

Heb je interesse? 
Bestel jouw optie dan via E-mail: carooskaartjes@hotmail.nl
Ik maak het graag voor je in orde.

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: