"/""" Caro's Kaartjes: Tijdloze Tulpen voor Heel Holland uitdaging van Stempel en Scrap

Pagina's

9 april 2020

Tijdloze Tulpen voor Heel Holland uitdaging van Stempel en Scrap

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Hallo!

Vanaf vandaag kun je meedoen met de nieuwe uitdaging op het Stempel & Scrap blog.
Het thema is deze keer HEEL HOLLANDS, wat natuurlijk heel toepasselijk is met de naderende Koningsdag. Helaas kunnen we dit nu niet zo uitgebreid vieren zoals we gewend zijn. Dus laten we er op een andere manier wat leuks van maken! 

Voor deze uitdaging maakte ik niet één, maar twee kaartjes met de Tijdloze Tulpen Stempelset.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Voor het eerste kaartje plakte ik brede stroken poppy parade (rood) karton en blueberry bushel (blauw) karton op een stuk whisper white, dat ik net iets groter had gesneden dan de Rectangle Stitched stans. 

Toen ik als het ware mijn vlag op het witte karton had, heb ik deze uitgesneden met één van de Stitched Rectangles dies. Dit geeft zo'n leuk stikrandje!

Daarna heb ik dit op een stuk Pumpkin Pie (oranje) karton geplakt met dimensionals (3-D blokjes). Dit karton is 4 mm groter gesneden dan de maat van de "vlag".

De tulpenbloemen heb ik gestempeld in Poppy Parade (rood) en uitgeponsd met de Tulip Builder pons. De stengels en bladeren zijn gestempeld in Granny Apple Green (groen) en deze heb ik met een paper snips schaartje uitgeknipt. Nu kon in alle onderdelen aan elkaar plakken, zodat er een tulp ontstaat.

Deze heb ik elkaar kruisend op de kaart geplakt en onderaan de tekst "Een bloemetje voor jou" toegevoegd. Deze tekst komt uit de stempelset Recht uit het Hart, welke nog steeds verkrijgbaar is.

Dit is denk ik één van mijn meest gebruikte Nederlandse tekststempels, want hij is toepasbaar voor eigenlijk iedere gelegenheid. Ik zou hem niet meer willen missen, want ik heb best veel bloemenstempels waarmee ik deze tekst kan combineren.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Het tweede kaartje is min of meer per toeval ontstaan, omdat ik een leuke rood-wit-blauwe stikrand overhield van de eerste kaart. Ik vond het zonde om dit weg te gooien, dus bedacht er een variatie op de eerste kaart mee. 

Het stuk wit karton is ong. 1 cm groter gesneden dan de rood-wit-blauwe rand. Met de Corrugated 3-D embossing folder maakte ik een leuk golfeffect in dit papier. 

Om ook het oranje weer terug te laten komen, sneed ik een stuk Pumpkin Pie karton af, dat ong. 3 mm groter is dan het witte karton.

De tulpen heb ik hetzelfde gemaakt als ik hierboven heb beschreven. Deze keer heb ik alleen de bloemen met een dimensional (3-D blokje) op de kaart geplakt.

Zijn ze niet enig, deze tulpen kaarten?! Hollandser kan het bijna niet volgens mij.


Ik zou het super leuk vinden als je ook mee komt doen met deze uitdaging, zodat Koningsdag toch nog een beetje een feestje wordt.

Maak ook een leuke creatie binnen het Thema Heel Hollands. Het hoeft niet persé een kaart te zijn. Het mag ook een scrapbook layout of een 3-D project zijn. Dat maakt allemaal helemaal niet uit.

Maak een foto van je project, zet het op je blog, Facebookpagina, instagram of wat je ook gebruikt.
Gebruik hierbij de hashtag #SESU10 (optioneel kun je ook #stempelenscrap en #echtepostiszoveelleuker gebruiken als extra hashtag). 

Hashtags fungeren als kleine zoekmachines op social media. Probeer maar eens uit! Als je een Hashtag in de zoekfunctie van het social media kanaal , dat jij gebruikt, invoert zullen er diverse posts naar boven komen.

Kopieer de link van jouw project naar de Inlinkz gadget in de post van deze uitdaging op het Stempel en  Scrap blog. Je hebt nog tot en met 24 april a.s. om mee te doen!

De link naar het Stempel en Scrap blog kun je vinden door op één van de Stempel en Scrap plaatjes te klikken in deze blogpost.

Zien we jouw creatie ook op ons blog verschijnen? Wie weet ben jij dan één van onze volgende gast designers!

Tot Stempels!

   




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel






Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Dit bedankje geldt alleen voor gekwalificeerde online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}



Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Klik {HIER} voor meer informatie over 
de Caro's Kaartjes Siertuin Collectie Make and take kit 
met workshop op afstand



Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Klik {HIER} om de folder van de SIERTUIN-COLLECTIE te bekijken


1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave Hollandse kaarten heb je met die tulpenstempels gemaakt Caro. Heel fris.
Lieve groetjes Miranda

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: