"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke Maandag met de Siertuin Collectie

Pagina's

13 april 2020

Makkelijke Maandag met de Siertuin Collectie

Hallo!

Het is alweer maandag! Wat is het weekend omgevlogen vind je niet?
Vandaag maar weer lekker makkelijk doen dan met clean en simpel kaartjes.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Vorige week liet ik je al één van die leuke randjes zien uit de Ornate Borders Dies stansenset. Vandaag is het de beurt aan een andere mooie bloemenrand. Wat is deze gaaf!

Hij stanst aan 1 kant de rand van de bloem helemaal uit en laat de andere kant aan het karton zitten.
Wil je echter de rand helemaal uitsnijden, dan kan dat ook, want er zit nog een bijpassende randstans bij deze stansenset, waarmee je dus nog meer opties hebt.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Net als vorige week laat ik de gestanste bloemenrand de hoofdrol spelen op deze kaarten.
Ik heb ze in diverse kleurtjes gemaakt. Het geel beviel me eigenlijk wel, terwijl ik normaal niet zo van geel hou. Misschien dat het komt, omdat het Pasen is of omdat het zulk lekker weer is geweest met veel zonneschijn de laatste tijd.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Deze keer heb ik ook een Mint groene variant gemaakt. Dit vind ik ook wel een stijlvolle combinatie.
Jij niet?

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

En in roze is bijna alles leuk! Net als bij de kaartje van vorige week, heb ik ook deze keer weer te teksten met wit embossing poeder op een stuk zwart karton geëmbosst.

Voor de teksten zomaar, een kaartje, heb ik de Classic Label pons gebruikt om ze netjes recht uit te knippen. De lieve vriendin tekst past hier ook net in, alleen kun je dan de puntjes er niet afknippen en laat ik dat nu net even leuker vinden. Maar als je dat juist wel leuk vindt, dan kun je ook deze tekst lekker makkelijk uitponsen.

Deze mooie bloemenrand uit de Ornate Borders Dies vind ik ook erg leuk om te gebruiken voor uitnodigingen of trouwkaarten of iets dergelijks.

De producten die ik heb gebruikt om deze kaarten te maken zijn via mij verkrijgbaar.
Hieronder heb ik alle gebruikte materialen voor je op een rijtje gezet.
Daaronder kun je informatie vinden over de bestelwijze.

Hopelijk ben jij net zo vrolijk geworden van het zien van deze kaarten als ik werd toen ik ze aan het maken was. Ik wens je een hele fijne Paasmaandag toe.

Tot Stempels!


   



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel






Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Dit bedankje geldt alleen voor gekwalificeerde online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}



Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Klik {HIER} voor meer informatie over 
de Caro's Kaartjes Siertuin Collectie Make and take kit 
met workshop op afstand



Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Klik {HIER} om de folder van de SIERTUIN-COLLECTIE te bekijken


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: