"/""" Caro's Kaartjes: ORNATE GARDEN GATEFOLD KAARTEN

Pagina's

3 november 2020

ORNATE GARDEN GATEFOLD KAARTEN


Hallo!

Het is alweer even geleden, dat ik iets gepost heb.
We zijn heel druk bezig geweest met wat doe het zelf projecten in ons huis.
Iets waar we de afgelopen 10 jaar niet echt aan toe zijn gekomen, dus het was hoog tijd.
Project 1: de hal en het toilet beneden is nu klaar.
In de kerstvakantie ga ik door met project 2: Gio's kamer.
En zo zijn er nog heel wat projecten te gaan.

Desalniettemin hoop ik tussendoor toch nog wel wat te kunnen knutselen, al komt het er de laatste tijd bar weinig van. Op het moment kom ik eigenlijk alleen toe aan mijn Artisan Design Team opdrachten. Gelukkig zijn er daar nog een paar van te gaan.

Binnenkort hoop ik toch ook wat tijd vrij te maken om eens aan de kerstkaarten van dit jaar te beginnen.
Ben jij er al mee begonnen of misschien ben je al klaar? Of stuur jij er geen? 

Voor deze post heb ik een paar fun foldkaarten gemaakt met het Ornate Garden collectie pakket / Siertuin Collectie pakket in combinatie met de medium daisy pons, voor een extra fleurig effect.

De materialen uit het Siertuinpakket zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Helemaal onderaan deze post kun je de bestelinformatie vinden. Daar zie je eveneens nog meer voorbeelden gemaakt met dit mooie product pakket.


Deze variant fun fold kaart heet gatefold kaart in het Engels.
De kaart klapt naar beide zijkanten open.

Ik heb deze gatefold kaart in verschillende kleuren gemaakt. Hierboven zie je de gele combinatie.
Dit is de zonnige combinatie van het stel.

De kaarten zijn gesloten met een band gemaakt van vellum. Hierop heb ik een label gemaakt met daarop een tekst gestempeld. Het karton waar de tekst op is gestempeld heb ik uitgestanst met de Gestikte Rechthoeken stansen.

De bedankt stempel komt uit de stempelset Bedanken in stijl.



Deze roze met groene combinatie is de romantische van het stel.

In het midden heb ik nog een romantisch randje gestanst met de Sierrandjes stansen als extra accent.
De Groetjes tekst komt uit de stempelset Pluk de dag.



En tot slot de meest zoete van het stel. 
Voor alle kaarten heb ik het Siertuin design papier gebruikt.

Ik had graag nog de afmetingen van deze kaarten met je gedeeld, maar helaas ben ik mijn aantekeningenboekje kwijt geraakt na de zomervakantie. Waarschijnlijk heb ik het in Oostenrijk laten liggen, want het is hier nergens te vinden. OEPS! Mocht ik het binnenkort toch weer vinden, dan hou je de maten van deze kaarten van me tegoed. 

Ik hoop dat je het leuk vond om weer eens een post van mij te lezen. Later op de middag komt er een extra post. Dus vandaag halen we een beetje wat schade in. 

Een hele fijne dinsdag gewenst.
En mocht je net als ik moeten werken, dan werkse vandaag!

Tot Stempels!


   



Eerder maakte ik al meerdere creaties met de Siertuin Collectie:

Bestelinformatie:

  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen.
  • HOST CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de hostcode JJMXVR97, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKET: kies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is mogelijk viacarooskaartjes@hotmail.nl

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: