"/""" Caro's Kaartjes: Nieuwe Bloesems condoleance kaart (met stempeltechnieken uitleg video)

Pagina's

8 december 2019

Nieuwe Bloesems condoleance kaart (met stempeltechnieken uitleg video)

Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/

Hallo!

Gisteren deed ik mee aan een Bloghop, waarin ik een setje van deze condoleance kaartjes liet zien. Toen beloofde ik vandaag een video met uitleg over het kleuren met Stampin' Blends,  heat embossing en het spetteren met stiften. Daarnaast laat ik je zien hoe ik de Stamparatus heb gebruikt om precies op dezelfde plek te kunnen stempelen. Zo handig, vooral als je niet altijd meteen een goede stempelafdruk krijgt, maar ook als je bijv. achteraf wilt embossen. Dat laatste laat ik je graag in de volgende video zien:



Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/

Nadat ik alle kaartjes af had heb ik er ook bijpassende enveloppen bij gemaakt.
Niet alleen leuk voor de postbode, maar zeker ook fijn voor de ontvanger. Zeker bij zulke treurige aangelegenheden is het fijn als er een mooie envelop op je deurmat valt, lijkt me.

Ik heb zowel de voorkant als de achterkant voorzien van een stempel in de kleur Smoky Slate grijs.
Zo krijg je een elegante mooi bijpassende envelope bij de mooie kaart met stempeltechnieken.

Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/

Ik heb een aantal van deze kaartjes gemaakt en ze verzameld in een mooi transparant doosje.
In deze Acetate card box passen 5 kaartjes met enveloppen. Zo heb je altijd een kaartje bij de hand als je er eentje nodig hebt. En als ze op zijn is het weer tijd om nieuwe te maken....

Ik hoop dat ik je hiermee heb weten te inspireren om het zelf ook eens uit te proberen. Het is niet zo moeilijk als het misschien lijkt!

Tot Stempels!


   




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel



Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel


Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: