"/""" Caro's Kaartjes: Creatieve Harten Bloghop - Afscheid

Pagina's

7 december 2019

Creatieve Harten Bloghop - Afscheid

Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/


Hallo!

Welkom bij alweer de laatste Creatieve Harten Bloghop van 2019.
Aan het einde van het jaar is het tijd voor reflectie, even terugkijken naar alle mooie dingen van het afgelopen jaar en dan is het straks tijd om afscheid te nemen en vooruit te blikken naar 2020.

Wij hebben daarom deze keer als thema AFSCHEID gekozen.

Afscheid van een dierbare, afscheid van het afgelopen jaar, afscheid van een huisdier, afscheid van de herfst/winter catalogus 2019, afscheid van je lievelingsstempel, er zijn zoveel dingen waar je afscheid van kunt nemen.

Aangezien ik de laatste tijd nogal eens een condoleance kaart nodig had, heb ik voor afscheid van een dierbare gekozen.  En met dit thema ben ik aan de slag gegaan.

Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/

Natuurlijk wilde ik weer een mooie kaart maken, maar ik wilde ook wel heel graag mijn nieuwe stempels uitproberen. Een mooi uitgangspunt. Ik heb ervoor gekozen om met de Nederlandse variant van de Forever Blossoms stempelset een set met kaartjes te maken. In het Nederlands heet deze stempelset Nieuwe Bloesems. Hoe mooi is het om juist deze Nieuwe bloesems te gebruiken voor een afscheidskaart.

Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/

Ik heb de kaartjes gebundeld in een Acetate Card Box.  In deze transparante doosjes passen tot 5 kaarten met enveloppen. Zo heb je altijd een kaartje bij de hand als je er eentje nodig hebt.

De doos heb ik voorzien van een mooie bijpassende band. 
Deze keer allemaal niet zo uitbundig, maar mooi ingetogen.

De kaart lijkt heel simpel, maar er zijn toch de nodige technieken aan te pas gekomen, zoals kleuren met Stampin' Blends, heat embossing, spetteren met stiften. Als je morgen nog even een kijkje op mijn blog komt nemen, dan laat ik je graag zien hoe ik deze mooie kaarten heb gemaakt en dan leg ik je meteen uit hoe ik hierbij de Stamparatus heb gebruikt. De video is bijna klaar...nog heel even geduld!

En dan is het nu hoog tijd om door te hoppen naar de altijd gezellige Sandra Korten! Dat wil je niet missen, dus klik {hier} om meteen door te schakelen naar haar blog of klik op haar link in de lijst hieronder.

Aan deze bloghop doen mee:

Het zou leuk zijn als je alle blogs in deze hop even bezoekt, want we hebben er allemaal tijd en energie aan besteed om iets leuks voor je klaar te zetten. Een reactie is natuurlijk helemaal gezellig! We horen graag wat jij van onze projecten vindt.

Tot Stempels!


   






Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel



Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel


Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


6 opmerkingen:

Leoni BG zei

Wat een mooie set kaarten heb je gemaakt. Ik hoop alleen niet dat je er meteen 5 nodig gaat hebben. Ik had niet gedacht dat je een groen als basis zou kiezen, maar het werkt perfect!

Diana van Otterlo zei

Heel erg mooie set Caroline, ik hoop maar dat je ze niet snel nodig zult hebben.

Monique zei

Wat een mooie ingetogen kaart, een prachtige set zo bij elkaar!

kaneeltje zei

Prachtige gekleurd en mooi dat subtiele zilveren randje!

Jan Clothier zei

What a beautiful set of cards, Caroline! I think I must get this set - that blossom stamp is a must-have.

Lotte zei

Een hele mooie ingetogen kaart. Deze set leent zich voor zoveel gelegenheden

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: