"/""" Caro's Kaartjes: Survival kit

Pagina's

15 november 2019

Survival kit


Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Op het moment dat je dit leest ben ik in Duitsland bij een 3 daagse bijeenkomst voor Stampin' Up!® demonstratrices, genaamd OnStage. Dit evenement is door Stampin' Up!® georganiseerd voor demonstrators uit de hele wereld. Deze keer wordt het 'live' evenement van 3 dagen gehouden in Dortmund. Hier wordt de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus gelanceerd en worden wij als demonstrators voorzien van leuke ideetjes, tips en tricks en businesstips.

Het leukste van deze bijeenkomsten, naast het ontvangen van de nieuwe catalogus, is voor mij het weerzien met collega's uit binnen- en buitenland. 

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

En daarnaast vind ik het ook altijd leuk om cadeautjes te mogen uitdelen. Voor mijn teamgenoten heb ik een OnStage survival kit gemaakt in een dikke stempelopbergdoos (nog steeds verkrijgbaar!).

TIP: Deze opbergdozen zijn ook heel handig voor het opbergen van dimensionals (3-blokjes), rhinestones/plakstenen of andere embellishments.

Op de foto zie je een aantal survival kits. Ik heb er nog meer gemaakt, maar zoveel, dat ze niet allemaal op de foto passen...oepsie!

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl


Hierin heb ik allerhande zaken gestopt, die eventueel van pas kunnen komen tijdens deze intensieve dagen. 

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Als je dit leest hebben mijn teamgenootjes het pakket inmiddels in ontvangst genomen. Ik hoop dat ze het leuk zullen vinden. Het is iedere keer weer een uitdaging om iets leuks te verzinnen. 

Ik wens je een fijn weekend! Wij gaan nog even verder met feestvieren in Dortmund en dan morgen weer naar huis. 

Tot Stempels...



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel






Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel


Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Stampin' Up!® Herfst/winter catalogus 2019-2020


Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Vanaf 4 september a.s. kun je ook Stampin' Up!® producten uit de Herfst/wintercatalogus bestellen.

Wil jij een exemplaar van deze mini catalogus ontvangen tegen de verzendkosten? Stuur me dan een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl


2 opmerkingen:

Elly Kreutzer zei

Hij is super leuk.
Dank je wel.

Jolanda De bode zei

Super leuk gedaan, je maakt er weer een feestje van 💕

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: