"/""" Caro's Kaartjes: Sinterklaas uitdaging!

Pagina's

14 november 2019

Sinterklaas uitdaging!

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Vandaag is er op het blog van Stempel en Scrap een nieuwe uitdaging gelanceerd.
We dagen je uit om de leukste Sinterklaas creatie te maken.

Eerlijk gezegd, vond ik het zelf echt een uitdaging, tot me te binnen schoot, dat ik ooit leuke Pietjes heb gemaakt. Na veel zoeken bleek dat in 2015 geweest te zijn. Toen maakte ik kruidnotencakejes met een Piettopper.




Tsja, de Pietjes...kunnen ze nog in 2019? Het blijft een discussie.

Maar of de piet nu zwart, wit, rood, groen of pimpelpaars met gouden stippen is, hij blijft een coole gast, die samen met Sinterklaas cadeautjes komt brengen en lekkers. 

Bij ons thuis zijn de jongens gek op kruidnoten in diverse smaken, maar vooral de witte chocolade, cappucino, caramel zeezout en de melkchocolade zijn favoriet. Deze heb ik ingepakt in transparante zakjes, die Stampin' Up!® in het assortiment zit. 

De cupcake toppers heb ik gerecycled als topper voor deze kruidnotentraktatie.
Soms is het best handig om iets te bewaren!

Ik hoop dat ik je heb weten te inspireren om zelf aan de slag te gaan met onze uitdaging.
Je kunt jouw creatie uploaden op ons Stempel en Scrap blog, bij de blogpost van Stempel en Scrap Uitdaging 3 (SESU3). Deze kun je {HIER} vinden.

Jij doet toch ook mee?

Tot Stempels...





Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel


Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Stampin' Up!® Herfst/winter catalogus 2019-2020


Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Vanaf 4 september a.s. kun je ook Stampin' Up!® producten uit de Herfst/wintercatalogus bestellen.

Wil jij een exemplaar van deze mini catalogus ontvangen tegen de verzendkosten? Stuur me dan een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: