"/""" Caro's Kaartjes: Verjaardagskaart voor tante Nel

Pagina's

4 oktober 2019

Verjaardagskaart voor tante Nel

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Pas geleden was mijn tante Nel jarig. Ik wilde voor haar graag een speciale kaart maken.
Helaas was ik daar veel te laat mee begonnen, dus mijn kaart kwam fashionably late.
Maar gelukkig vond tante Nel de kaart wel erg mooi! Ze schreef zelfs, dat ze het de mooiste kaart vond, die ze van mij heeft gehad. Wow, dat is toch wel een mooi compliment. 

Nu is het met de stempelset Beautiful Friendship niet zo heel moeilijk om een plaatje van een kaart te maken. Met deze bloemenstempels heb je in een handomdraai een gezellig kaartje.

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Omdat ik de kaart toch wat bijzonderder wilde maken, heb ik mijn all time favorite patroontje er weer bij gepakt. Dit modelletje blijft leuk om te maken voor verjaardagen, maar het is ook heel geschikt voor een trouwerij/trouwdag of als beterschapskaart met een cup a soup erin.

Voor tante Nel maakte ik een mooie paarse variatie. Normaal ben ik niet zo van het paars, maar ik moet zeggen, dat ik de nieuwe paarstinten van Stampin' Up!® wel kan waarderen. Ze passen echt heel mooi bij elkaar!

Hoewel ik voor tante Nel prima de Engelse teksten had kunnen gebruiken, aangezien zij jaren in Australië heeft gewoond, heb ik toch voor Nederlandse gekozen. Namelijk de teksten uit de set 'Kaartje van mij'. 
Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/
Nu zag ik, dat er bij Addicted to stamps een leuke challenge gaande is, met als thema: For A Lady.
Deze kaart ga ik hiervoor insturen, want a lady is mijn lieve tante Nel zeker!

Ik wens je alvast een heel fijn weekend!

Mocht je morgen even tijd hebben, kom dan gezellig weer langs op mijn blog, want er komen maar liefst 2 blogposts langs. Eentje voor World Card Making Day en het is morgen ook weer tijd voor de Creatieve Harten Bloghop. Ik hoop dat je een kijkje komt nemen.

Tot Stempels...




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel



Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel


Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Stampin' Up!® Herfst/winter catalogus 2019-2020



Vanaf 4 september a.s. kun je ook Stampin' Up!® producten uit de Herfst/wintercatalogus bestellen.

Wil jij een exemplaar van deze mini catalogus ontvangen tegen de verzendkosten? Stuur me dan een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl



2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je een mooie kaart voor je tante gemaakt Caro. Ook de envelop is er helemaal op afgestemd. Ik begrijp dat je tante er weg van is.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

Marlies zei

Een hele mooie chique kaart voor je tante. Ook hele mooie kleuren en prachtige stempels heb je gebruikt. Ook leuk met de bijpassende envelop. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: