"/""" Caro's Kaartjes: Doe je mee donderdag #SESU1 - Dieren

Pagina's

3 oktober 2019

Doe je mee donderdag #SESU1 - Dieren

https://carooskaartjes.blogspot.com/ , carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!


Samen met Monique en Leoni organiseer ik hier iedere 3 weken een leuke uitdaging en ik hoop natuurlijk van harte dat je mee gaat doen! Dat zouden wij super leuk vinden.


stempelenscrap.blogspot.com | stempelenscrap@gmail.com

De uitdagingen bij Stempel en Scrap heten 'Doe je mee donderdag' en je hebt drie weken de tijd om mee te doen en je creatie in te sturen op het Stempel en Scrap blog. 

In de week erna maken wij de winnaar bekend en komt een paar dagen later de nieuwe uitdaging online. Deze krijgt een leuke winnaarsbutton voor op het eigen blog en mag gastdesigner zijn bij één van onze volgende uitdagingen. 

Deze keer hebben we voor de Doe je mee Donderdag #SESU1 een thema als uitdaging, namelijk:

DIEREN


Maak een leuke kaart of een ander project met een dier erop. Blog deze op je eigen blog en stuur de link van jouw creatie in bij Stempel en Scrap.

Wij maken onze creaties met Stampin' Up!® materialen. Wil jij mee doen, dan mag je ook gerust andere materialen gebruiken. Natuurlijk zouden we het wel erg leuk vinden als er iets van Stampin' Up!® op je creatie terug te vinden is, maar het is geen vereiste.

Zowel Monique als Leoni, hebben net als ik een leuk voorbeeld gemaakt voor onze allereerste uitdaging.

In de Stampin' Up!® catalogi kun je heel veel leuke dierenstempels vinden! Kies jouw favoriet en maak er iets leuks mee. Of misschien heb je een ander leuk dieren idee, dat mag natuurlijk ook.

Ik heb een leuk winters tafereeltje gekopieerd van de allerlaatste bladzijde uit de Stampin' Up!® herfst/wintercatalogus.  Hier kun je de stempelset Nature's Beauty vinden. 

Nature's Beauty is een hele mooie stempelset, waarvan €3,00 per verkochte stempelset wordt gedoneerd aan goede doelen met betrekking tot mentale gezondheid. Dat vond ik een mooi doel, zeker aangezien dit ook één van de dingen is, waarom wij met het Stempel en Scrap blog zijn begonnen. Hierover kun je alles lezen in onze allereerste blogpost.

Natuurlijk heb ik nog een beetje mijn eigen slinger aan gegeven aan mijn creatie, want het gaat tenslotte om lekker creatief bezig zijn en even je gedachten verzetten.

Wil je de andere voorbeelden ook bewonderen en meer informatie over deze uitdaging lezen?
Klik dan {hier} om naar het Stempel en Scrap blog te gaan.

Doe je ook gezellig mee? Wie weet wordt jij dan binnenkort wel onze gastdesigner. Leuk!

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


https://stempelenscrap.blogspot.com/2019/10/doe-je-mee-donderdag-sesu1.html

2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart met dat statige hert erop Caro. Leuke challenge om mee te starten. Veel succes met jullie challenge-blog.
Lieve groetjes Miranda

Caro's Kaartjes zei

Dank je wel Miranda! Ik hoop dat je gezellig mee komt doen met onze uitdaging :)

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: