"/""" Caro's Kaartjes: Stempelen...

Pagina's

30 oktober 2019

Stempelen...

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Waar word jij blij van?
Ik van stempelen! 

Even heerlijk loskomen van alle dagelijkse dingen in een momentje voor mezelf.
Stempelen doe ik graag alleen, maar ook samen met vriendinnen en andere creatievelingen.

Stempelen is ook een heerlijke manier om de moeilijkere dingen van het leven te verwerken.

De afgelopen week had onze jongste zoon vakantie en was onze oudste zoon flink in de lappenmand, waardoor mijn week helemaal anders liep dan verwacht. Helaas niet zoveel tijd en energie om creatief bezig te zijn, want de mannen hadden mijn aandacht meer nodig.

Met de oudste heb ik zelfs 2 keer een dag op de Eerste Hulp gezeten in het ziekenhuis, maar gelukkig is er niets ernstigs aan het licht gekomen en gaat het nu weer veel beter met hem. Wat een opluchting!

En weet je wat nu zo heerlijk is? Nu het weer goed met hem gaat en de jongste weer naar school gaat, kan ik weer even een momentje voor mezelf inbouwen deze week. Even heerlijk stempelen en alle stress en zorgen vergeten. 

Nu denk je misschien Caro, je draait door, want ik zie de hele kaart niet, alleen maar een klein stukje.
Dat klopt! Wil jij de hele kaart zien?
Neem dan even een kijkje op het Stempel en Scrap blog, want op woensdag is het altijd mijn beurt om daar iets leuks te laten zien. Klik {HIER} om meteen een kijkje te gaan nemen.

Ik wens je een hele fijne woensdag toe.

Pluk de dag en tot stempels...




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel

Sprig Punch
[148012]
€ 22,00



Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel


Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Stampin' Up!® Herfst/winter catalogus 2019-2020


Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Vanaf 4 september a.s. kun je ook Stampin' Up!® producten uit de Herfst/wintercatalogus bestellen.

Wil jij een exemplaar van deze mini catalogus ontvangen tegen de verzendkosten? Stuur me dan een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: