"/""" Caro's Kaartjes: Ben er stil van...

Pagina's

23 oktober 2019

Ben er stil van...


Hallo!

Er zijn zo van die kaarten, die je eigenlijk niet wilt maken. Dit is er eentje van...

Woorden schieten tekort en je hebt geen idee wat je moet zeggen.
Dan zegt een mooie handgemaakte kaart meer dan in woorden uit te drukken is.


De binnenkant heb ik ingetogen ook nog wat versierd.
Deze kaart heeft niet veel meer woorden nodig lijkt me.
Ik ben er stil van...

Pluk de dag lieve mensen!
Dat werd ons gisteren ook weer heel duidelijk, toen ik samen met onze oudste zoon de hele dag in het ziekenhuis heb gebivakkeerd, omdat de artsen dachten dat hij een hersenbloeding had gehad.

We zijn ons kapot geschrokken! Maar gelukkig bleek uit alle testen dat er geen afwijkingen waren en mochten we aan het einde van de middag gewoon naar huis. Wel even rustig aan doen nog en naar de fysio, maar in ieder geval niet iets heel ernstigs aan het handje. Gelukkig maar!

Af en toe geeft het leven je van die seintjes, die je weer even met beide benen op de grond slingeren en je heel duidelijk maken wat er nu echt belangrijk is.


Gelukkig bestaan er ook een heleboel leuke momenten in het leven.
Waar ik heel blij van word zijn stempels en van SALE!

Ben jij ook gek op Stempels en op Sale?
Dan heb je vandaag mazzel, want er zijn diverse stempelsets afgeprijsd met 15%, waaronder deze mooie Nederlandse set: Puur Natuur.

Hieronder zal ik alle stempelsets die met korting verkrijgbaar zijn voor je op een rijtje zetten.
Vanavond ga ik een bestelling doen. Wil jij nog iets mee bestellen? Laat het me dan weten via carooskaartjes@hotmail.nl

Geniet van je dag!

Tot Stempels...





Deze stempelsets zijn alleen vandaag nog verkrijgbaar met 15% korting!
Zit er iets voor je bij en wil je via mij bestellen?
Stuur dan jouw keuze voor 19.00 uur door naar carooskaartjes@hotmail.nl
Ik help je graag!



Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel


Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  


Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}




Stampin' Up!® Herfst/winter catalogus 2019-2020


Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Vanaf 4 september a.s. kun je ook Stampin' Up!® producten uit de Herfst/wintercatalogus bestellen.

Wil jij een exemplaar van deze mini catalogus ontvangen tegen de verzendkosten? Stuur me dan een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl


1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooi en stijlvol kaartje.
gaat het nu weer goed met je zoon?

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: